Vonde sammenhengende kynnere

Lykkelig1985

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
De siste nettene har jeg vært plaget med vonde kynnere og mensmurringer som har kommet i tak og vart en stund. I går da jeg kom hjem fra jobb startet de igjen så jeg ringte føden. De ville ha meg til observasjon så dro opp dit i går. Alle mål så fine ut og lengden på livmorhalsen var 2,5 cm så de mente det var OK. Men den kjentes myk ut så så det bekymret legen litt. Vi ble enige om at jeg kunne reise hjem men at jeg måtte ringe om det skulle ta seg opp. På tur hjem ringte legen meg og ville ha men inn over natten på observasjon likevel etter å ha diskutert det med en overlege. Så jeg her ligger jeg å ser i taket. Sammentrekningene gav seg litt i går, men kjenner de litt i dag... Håper det ikke er noe alvorlig å at jeg snart får dra hjem.

Noen andre som har opplevd slike vonde regelmessige "kynnere"?

Har endel kynnere på kvelden, de er ikke vonde bortsett fra at eg kjenner lott mensmurring.

Håper det ikke tar seg opp hos deg, og at lille holder seg i magen lengst mulig :)

Har også noen ganger litt vonde kynnere, men de er få pluss ikke regelmessige...
Men du har jo sånn hjerteformet livmor, ikke sant? Var kanskje for det beste at du måtte ligge inne til observasjon...
Håper det går over og at du får reise hjem snart - med baby i magen :)
Hvor langt er du på vei nå?

Ja de fant ut at jeg hadde hjerteformet livmor så er jo en større sjanse for prematurt fødsel da. Jeg er 28+4 i dag, så håper absolutt gutten holder seg der inne en stund til. Venter på legen nå og håper testene er fine og at det bare er plagsomme kynnere med mens murringer.

Ja de fant ut at jeg hadde hjerteformet livmor så er jo en større sjanse for prematurt fødsel da. Jeg er 28+4 i dag, så håper absolutt gutten holder seg der inne en stund til. Venter på legen nå og håper testene er fine og at det bare er plagsomme kynnere med mens murringer.
Krysser fingrene for deg! Lykke til :)

Våknet i natt selv med så vonde tak i magen at jeg trodde rett og slett d var rier.. men d ga seg heldigvis. . Nå kjennes d bare ut som gangsperre så var nok bare noe krampe greier. .. Men kroppene våre begynner nok å jobbe litt å gjøre seg klare, men kan godt vente 4 uker vertfall for min del. .:)

Har også kynnere, men ikke regelmessige. Og er de vonde er det oftest stressrelatert hos meg.

Det er godt at du fikk komme til observasjon, i tilfelle det skulle være noe. Hvordan var testene? Skal du få være der lenger?
Håper babyen din holder seg i magen litt lenger! :)

Samme her- har ofte kynnere som gjør at jeg må lukke øya og koble ut. Smertene kjennes i ryggen og nederst i livmoren- og hele livmoren er stram. Tenker det er modning jeg;)

hadde flere sånne runder før jeg fikk lillebror- og regner med flere sånne runder før denne kommer å! Jeg tror at det er derfor jeg har så raske fødsler- det at mye skjer i forkant;)

Deilig å kjenn at kroppen gjør deg klar!

Så bra at de tar det på alvor og følger med. Håper den lille holder seg i magen enda en stund, og at du slipper flere vonde kynnere nå.

Bra at de passer på deg. Lykke til, håper baby blir i hulen sin en stund til :-)

Da er jeg kommet hjem igjen :) Alle prøvene var fine og det virket ikke som det hadde påvirket mormunnen, så jeg kunne dra hjem men måtte ringe om det skulle ta seg opp igjen. Takk for tilbakemeldingene :)

Back
Topp