Vonde regelmessige kynnere

BIBBI3

Forumet er livet
Jeg fikk i natt (ca kl 02) regelmessige kynnere som ikke ser ut til å stoppe.
De varer nesten opp til et minutt hvor det brer seg fra nedre magedel bakover hoftene og ender i korsryggen på en måte. De kan vel for meg kategoriseres som vonde når de kommer "takvis". det er mindre enn 5 minutter mellom hver gang...

Lurer også på om slimproppen har gått i natt da jeg fant slim på papiret. Og i morres var det litt rustrødt/brunt i doskåla.

Er "bare" i uke 34+6, men etter UL på torsdag så fikk jeg vite at hodet var godt festet.

Ringte føden for å vite hvordan jeg skal forholde meg, og de bare ba meg hvile godt og evt ta kontakt/komme innom om det vedvarte eller tok seg opp.
Føler selv jeg ikke har noe å stresse etter.

Sitter og funderer på om jeg likevel kan forvente å måtte gå helt til termin, eller om dette er et tegn på at ting vil skje snart.
Hva er deres opplevelser og erfaringer her? [8|]

Tipper at du drar på føden innen noen dager[:D] Proppen kan gå noen uker før, men jeg har en følelse av at her skjer det noe snart!

Pakk baggen din og lykke til!

*missunelig* Jeg vil og ha babyen min snart.

Det er en linje der mellom regelmessige kynnere og rier som jeg ikke forstår helt..
Synes "takene" har redusert seg nå etter 12 timer, men noe er fremdeles i gjære.
Håper det er falsk alarm nå, men at han likevel bestemmer seg for å komme før termin.[:)]

Men hvor lenge skal dette pågå....?[&:]
Blir gal av dette jeg! Antar det er falsk alarm og at det vil gi seg snart, men sitter på femtende timen nå.....[:(]

Huff da.. Kanskje du skal ringe føden igjen eller?
Burde komme inn å få tatt sånne mål om det er rier eller kynnere.

Ring dem igjen, nå er det noen andre på jobb..

Ringte igjen kvart på ni da jeg oppdaget IGJEN rustrødt/brunt utflod.
Jormora denne gangen mente at det sikkert var oppstarten mot fødselen og at jeg burde pakke sykehusbagen og ha den klar.
Rustrød/brun utflod er pga av at slimproppen har gått, og da pleier det ikek gå så lang tid.
Måtte komme med en gang om vannet gikk, men ellers så kunne jeg bare se an og komme når jeg følte for det.
Tror selv jeg bare har falske rier enda, og blir hjemme og slapper av.
Satser på at det er falsk alarm, men vet jo aldri....

Så i en annen tråd at du er på føden!!

Ville bare ønske deg lykke til jeg!!

Snart er du mamma!!! Fantastisk!!

Klem, M

Back
Topp