Vonde, regelmessige kynnere midt på natten?

Som jeg oppdaterte regelmessig i tråden så har jeg vært på sjekk og hittil kun modningstegn som ikke har gått utover livmorhalsen. Så jeg får fått beskjed om å ikke løfte, bære eller gå for mye.

Åja, det fikk jeg ikke med meg:rolleyes: da har du hvertfall fått sjekka og utelukka at noe vil skje akkurat nå heldigvis ❤️
 
Første fødte startet av seg selv til termin og var ute på 3.5t. Så det er mye derfor jeg blir nervøs, fordi første startet ut av ingenting og gikk så fort.


Skjønner godt at du er nervøs :) og jeg sjekket også kynnerene mine!! Men i mitt tilfelle fikk jeg bare mange og kraftige over tid uten at de førte til fødsel :)
 
Vet ikke om det har noe å si, men i uke 21 fikk jeg allerede melk i puppene. Pipler ut litt hver dag.

Ut i fra det jeg har lest er det ikke uvanlig at man fra et visst ukeantall faktisk kan oppleve at det er melk i puppene, og det kan vare helt frem til fødsel :) Jeg har alltid hatt lite melk, så jeg har aldri opplevd dette fenomenet :p
 
Ut i fra det jeg har lest er det ikke uvanlig at man fra et visst ukeantall faktisk kan oppleve at det er melk i puppene, og det kan vare helt frem til fødsel :) Jeg har alltid hatt lite melk, så jeg har aldri opplevd dette fenomenet :p

Første gang opplevde jeg å aldri få til noe amming og lite melk. Så forandringen er rimelig stor
 
Back
Topp