Vonde(re) kynnere

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Får kynnere stort sett hver gang jeg går tur. Da er de vonde som sting (hold) I noen minutt, men går over til ingen smerte etter kort tid. I dag har jeg hatt kynnere I 4-5 timer, og de var skikkelig vonde! En helt annen smerte en sting-kynnerne jeg ellers får. De kom I bølgetak, men kjentes som mensmurringer når de avtok. Er sånn jeg ser for meg at de første riene kjennes ut.

Var inne på føden og sjekket alt som kunne sjekkes, men de fant ikke noe galt, heldigvis :) (jordmor kunne likevel kjenne og se på magen at dette var sterke saker)

Spørsmålet er: har flere kjent på denne type smerte? Har dere forskjellig smerte på kynnerne deres? Lurer jo på hva det kan være.

Har det sånn selv men ikke noe galt. På sykehuset så ble det prat om at noe annet i kroppen kunne gi kynnere. Som feks en betennelse, hard mage, forstoppelse osv. Det ga seg etter 4 dager og har vel nå hatt 3 kynnere på 3 dager.

Huff det høres ikke godt ut!

Her blir magen ofte hard og presser nedover når jeg går i spesielt oppoverbakker! Jeg har null sammenligningsgrunnlag da jeg har vært lite plaget med menssmerter tidligere...
Jeg synes det er vondt og ubehagelig!

Jeg har myye kynnere. Spesielt etter jeg har stått og gått mye. De har vært der hele tiden, men først de 2-3 siste ukene har de blitt vonde og ubehagelige. Føler noen dager er en eneste stor kynner :( slitsomt.
Ifølge jordmor er det ingenting å bekymre seg over så lenge ikke utfloden endrer seg til tykkflytende/slimete og blank. Nesten som eggløsningsslim.

Jeg betrakter mine kynner som straff, da jeg ikke klarer å holde meg vekk..... Savner å jobbe og bruker kroppen,så jeg for noen kick der jeg føler meg helt topp og tar i et ekstra tak, ender opp i et smerte helvete vær gang på efftermiddagen og kortsluttning dagen etterpå. ;( Jeg brukte å gå langtur med hunden på morgningen etter trening av hestene, men nå klarer jeg ikke mer enn 600 m om gangen og må ta pauser i vei kanten pga kynnene..... uff men skal ikke klage;) må bare innse at jeg har noen mnd igjn før jeg kan ta opp livet igjen;)

Hadde ekstremt mye kynnere i natt, og de ble såpass kraftige og stakk, så jeg var på nære nippet til å vekke gubben for å dra en tur på føden... Heldigvis ga de seg da jeg la meg på ryggen, så jeg sovna etter en liten stund. Men fy så slitsomt det var da det stod på!! Hadde liksom ingen pause mellom heller.. Så fort den ene hadde sluppet, så gikk det maks 5-10 sekunder, så begynte det en ny...

Back
Topp