Vonde pupper

Babywish89

Glad i forumet
Jeg blir gal! Mot kveldstid blir de sinnsykt vonde, og det kjennes rett og slett ut som de skal sprenge når som helst :( Og ikke noe funker! Gir dette seg noen gang?

Tja, sist sv.skap hadde jeg ømme pupper til sv.skapsavbrudd, så fikk jeg skikkelig melkespreng som varte en ukes tid før kroppen roet seg og forstod at jeg ikke skulle amme. Denne gangen har puppene også vært ømme fra start, så spørs om det gir seg før svangerskapets slutt :p 17+0

Last edited:
Mine pupper er også vonde og ømme fortsatt - og så svære!!! De ser ut som de er fulle i melk allerede!! Før graviditeten hadde jeg skikkelig hengepupper, nå strutter de...

Fikk store pupper rett etter positiv test. Varte i noen uker. Nå er de normale i størrelsen men fortsatt ømme. Tror den ømheten varte hele svangerskapet sist.

Fått mye større pupper, vært ømme lenge, lenge før jeg tok test, og da særlig nipplene! Puppa er vel ikke like ømme nå som i starten, kjenner mer på sånn "spreng" som kommer og går. Nipplene får ikke gubben ta på enda hvertfall!!! Auch:inpain:

Mine er også gigantiske! Gikk fra 75B til 85D allerede i uke 8 :p Heldigvis ikke blitt noe større enda :p Men fy så vonde de er, og spesielt på kveldene. Samme vondhet som i starten, pluss sprengefølelsen, og nipplene er så vonde at jeg vil grine bare jeg ser på dem :p

Back
Topp