VONDE pupper

anines

Elsker forumet
Noen som hadde mer vonde pupper som andregangs gravid? Altså, snakker nesten ikke ømme pupper lenger, men ekstremt vonde. Det er mest vondt på natten, og kan sammenlignes med når melkesprengen sto på som verst da jeg ammet. Liksom når man ikke hadde ammet på en GOD stund og det føles som at puppene er fylt med stein og bare skal sprekke når som helst. På dagen er de mest såre bare, særlig brystvortene. Og veldig varme.

Er 18+3, og da jeg var gravid sist var puppene bare litt ømme i starten, altså uke 6-12 kanskje.
 
Jeg er 3 gangs og ja de er kjempevonde!! Jeg jobber på småbarnsavdeling og det er nesten tortur og løfte opp ett barn som kommer borti!!!
 
Har også vonde og ømme Bryst og det kom sent. Uke 10/11. Mest vonde om kvelden når jeg har tatt av meg bh en.... Er også andregangs :)
 
Håper det gir seg, og at det ikke skal være så ille hele svangerskapet! Har tenkt litt på at det kanskje er bedre å bruke sports bh en vanlig bh?
 
Er også andregangs og puppene har vært ømme, spesielt vortene, de siste ukene (18+1 nå). De siste dagene har jeg hatt den brystsprengfølelsen av og til. Tror ikke det er ordentlig spreng men kjennes sånn ut. Kan melde at jeg gikk med sportsbh et par netter nå mens jeg hadde spreng og det var like ille da i hvert fall:) men her går det opp og ned så overlever jo.

Ja og første svangerskap hadde jeg bare ømme pupper i starten, første symptomet.
 
Er også andregangs og puppene har vært ømme, spesielt vortene, de siste ukene (18+1 nå). De siste dagene har jeg hatt den brystsprengfølelsen av og til. Tror ikke det er ordentlig spreng men kjennes sånn ut. Kan melde at jeg gikk med sportsbh et par netter nå mens jeg hadde spreng og det var like ille da i hvert fall:) men her går det opp og ned så overlever jo.

Ja og første svangerskap hadde jeg bare ømme pupper i starten, første symptomet.
Nei, det er ikke ordentlig spreng her heller, for puppene heller mer mot slappe en fyldige og sprengeklare :p Haha. Det er derfor det er en veldig rar følelse.
 
Første svangerskapet gikk jeg fra c til stor dd ganske fort og hadde veldig mye vondt, husker jeg var ute med noen venner og fikk en ball i puppene, tror det må ha vært tilsvarende fotball i testikkelene altså :p

Denne gangen har puppene knapt vokst, litt mer tyngde følelse.. Men lite vondt, litt ømt men verste var faktisk fra igår i kun ene puppen så det kommer kanskje bare mye senere nå? :p
 
Ikke så vonde egentlig men brystvortene er utrolig ømme og på grensen til vondt. Mini har egentlig lyst til å amme litt på morgenen ennå men nå er det så vondt og ubehagelig at jeg var nødt til å stoppe. Han vil også leke med dem på morgenen men ikke sjans. Til og med gubben får avslag (selv om han prøver seg enda)
 
Første svangerskapet gikk jeg fra c til stor dd ganske fort og hadde veldig mye vondt, husker jeg var ute med noen venner og fikk en ball i puppene, tror det må ha vært tilsvarende fotball i testikkelene altså :p

Denne gangen har puppene knapt vokst, litt mer tyngde følelse.. Men lite vondt, litt ømt men verste var faktisk fra igår i kun ene puppen så det kommer kanskje bare mye senere nå? :p
Ja, jeg gikk fra D til E eller noe sist, så sånn sett burde det jo gjort mer vondt da en nå, i og med at jeg ikke føler de har vokst noe særlig denne gangen. De begynner å føles veldig tunge her og :p
 
Ja, jeg gikk fra D til E eller noe sist, så sånn sett burde det jo gjort mer vondt da en nå, i og med at jeg ikke føler de har vokst noe særlig denne gangen. De begynner å føles veldig tunge her og :p
Hehe skulle tro det var litt vondere ja :p den der tyngdefølelsen er ganske snål.. Ville nesten heller fått større enn bare tunge greier
 
Back
Topp