Vonde pupper eller brystvorter?

JPSK

Elsker forumet
Jeg har foreløpig bare såre brystvorter. Minnes å ha vondt i hele puppen, som begynte på sidene når jeg jeg gikk gravid me gutten min... No e eg bare 4 uker då..

Dokkar andre då?
 
Hadde ikke særig puppevondt denne gangen, ikke forrige gang heller. Var litt mø i startet, men da var det i hele puppen :)
 
Jeg har kjempe ømme og vonde pupper :/
 
Jeg er ikke øm eller har vondt denne gangen, kan ikke huske at jeg hadde noe vondt sist heller:)
 
har kjeempe vondt... kan såvitt ha bh på meg :p
men det hadde jeg sist også og får det til hver mens så er vane med det...
 
Jaaa! Brystvortene mine er dritvonde. Den smerten du får når du fryser på puppene..den har jeg store deler av dagen. Trenger ikkje å fryse engang før di stivner.Må gå rundt å massere puppene i sjul når jeg er ute blant folk. Plagsomt!
 
Jepp!! Gruer meg til å ta av/på bhen!! Tror ikke det var sånn med nr.1..auu
 
japp, første alarmen som gikk før jeg testa meg.. verste er når guttungen klatrer og leker, funker ikke uten bh så lenge han er i aktivitet.. her og er det hele puppen da, har ikke merka noe spesielt ekstra rundt brystvortene.. kan ikke huske at jeg var så øm forrige gang, men da fungerte jeg jo ikke som klatrestativ for toåringen heller da, heh... ;)
 
Ja puppene er vonde her og. Var på besøk hos noen med barn her om dagen som klatret og herjet en del, og det var hvertfall ikke behagelig :/
 
Back
Topp