Elisabeeth
Glad i forumet
Jeg har så vonde nedpress.. Med første føltes det bare ut som ungen skulle falle ut når jeg hadde nedpress, men denne gangen er det faktisk så vondt at jeg skriker/banner! Dere som har født før, er det sånn hos dere også?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde det sånn på slutten første gangen, og har hatt det slik de siste 3 ukene nå. For meg betyr det ikke at fødselen er nærstående..
Nei håper hun kommer etter julaften, helst januar.. Så ikke det jeg tenkte på Ville bare høre om det var normalt å få så vondt.
Det skjønner jeg! En uke til termin herAha, det skjønner jeg Dag 6 på overtid her, så han er HJERTELIG velkommen her, altså
Uff.. Men da er det sikkert normalt..Her ventes nr 3, og nedpressene har aldri vært så vonde som denne gangen! Kjennes ut som det meste skal sprenges. ..
Ja jeg tror det! Er forresten enig meg deg - det er vondt og tungt nå, men når det begynner å nærme seg jul såpass mye som nå, kan hun godt vente til januar. ..Uff.. Men da er det sikkert normalt..
Ja jeg tror det! Er forresten enig meg deg - det er vondt og tungt nå, men når det begynner å nærme seg jul såpass mye som nå, kan hun godt vente til januar. ..