Vonde nedpress

Elisabeeth

Glad i forumet
Jeg har så vonde nedpress.. Med første føltes det bare ut som ungen skulle falle ut når jeg hadde nedpress, men denne gangen er det faktisk så vondt at jeg skriker/banner! Dere som har født før, er det sånn hos dere også?

Hadde det sånn på slutten første gangen, og har hatt det slik de siste 3 ukene nå. For meg betyr det ikke at fødselen er nærstående..

Hadde det sånn på slutten første gangen, og har hatt det slik de siste 3 ukene nå. For meg betyr det ikke at fødselen er nærstående..

Nei håper hun kommer etter julaften, helst januar.. Så ikke det jeg tenkte på :p Ville bare høre om det var normalt å få så vondt.

Her ventes nr 3, og nedpressene har aldri vært så vonde som denne gangen! Kjennes ut som det meste skal sprenges. ..

Ja jeg tror det! Er forresten enig meg deg - det er vondt og tungt nå, men når det begynner å nærme seg jul såpass mye som nå, kan hun godt vente til januar. ..

Ja ikke sant! Egentlig veldig utålmodig, men hadde passet best om hun kom i januar.. Det er så mye stress nå fremover. Og tenker at det er sikkert bedre om hun har bursdag i januar :D Det blir spennende å se når hun er klar for å møte den store verden ;)

Last edited:
Back
Topp