Vonde murringer og mye utflod

Mammatil1håperpå2

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
har masse vonde murringer hver dag og ganske mye utflod. Kjennes ut som jeg blør hele tiden. Hadde det ikke sånn med første. Da var det bare litt murringer innimellom og normalt med utflod..

Flere?
 
har masse vonde murringer hver dag og ganske mye utflod. Kjennes ut som jeg blør hele tiden. Hadde det ikke sånn med første. Da var det bare litt murringer innimellom og normalt med utflod..

Flere?
Hadde murringer i forige uke som kjente sikkelig ut som sikkelig mensensmerte, men jeg klarte å være på jobb og ikke ta smertestillende. Men jeg kjente det virkelig og følte jeg bare ville sitte istedenfor å gjøre de tingene som jeg skulle. (vaske leilighet)
Jeg kjenner også at jeg har økt utflod, kjennes ut som jeg begynner å blø sånn som du forklarer, men ikke hele tiden. Men tror det er helt normalt. Murringene skal vell komme og gå litt :eek:
 
Har ikke så mye murringer, men ved siste dobesøk kom det maaaaasse utflod:grumpy:
 
Jeg har slitt med masse murringer, noe økt utflod de siste dagene. Drømte inatt at jeg mista:( gleder meg til livmora kommer litt opp og ut av bekkenet, mener å ha lest det skal roe seg da
 
Jeg har også masse murringer.. Blir så urolig, redd for at det er et dårlig tegn, men ut ifra det jeg nå har lest ser det heldigvis ut til at det er normalt..
Er så godt å ha dere alle her på forumet når man blir usikker[emoji846]
 
Tror det er ganske normalt heldigvis!! Har og kjent på det samme, men var å så sprell levende ostepop sist uke <3
 
Har murringer av og til, men mest økt utflod og det er ganske vanlig skal man tro bv gravid-appen og internettet :)
 
Back
Topp