Vonde lukter

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Syns det er så mye vonde lukter for tiden. Parfymer, eksos, kroppslukter, matlukter o.s.v. blir snart gal. Alt får det til å vrenge seg i magen. Har aldri vært sensitiv for lukter før. Men nå derimot... vurderer å få meg neseklype :p andre som har det sånn?
 
Huff. Lurer på om det varer hele svangerskapet.. tar livet av meg snart. Syns alle lukter er sterkere nå enn vanlig. Hater når samboeren min ikke har dusjet og hater når han har dusjet og lukter deodorant og såpe. Klarer snart ikke være i nærheten av noen lenger :(
 
Jeg også lukter ALT! Og meste parten lukter dritt :-O
Spesielt ånden til andre mennesker!!

Tror det var slik forrige gang også, men tror ikke det varte hele svangerskapet :)
 
Jeg også lukter ALT! Og meste parten lukter dritt :-O
Spesielt ånden til andre mennesker!!

Tror det var slik forrige gang også, men tror ikke det varte hele svangerskapet :)
Åh ja. ALLE har dårlig ånde for tiden. Jeg irriterer meg over det. Men det er nok bare luktesansen vår som er skikkelig finspisset. Jeg mener og å huske at det ikke varte hele svangerskapet. Håper virkelig ikke det :)
 
Matbutikken er et problem om dagen! Virkelig . Men det vanskeligste for meg ang lukt, er at jeg sliter så grådig med å skifte de heftigste bleiene til lillemor. Brekker meg så tårene spruter. Siden hun er så liten, vet hun gudskjelov ikke hva det betyr :)
 
Åh ja. ALLE har dårlig ånde for tiden. Jeg irriterer meg over det. Men det er nok bare luktesansen vår som er skikkelig finspisset. Jeg mener og å huske at det ikke varte hele svangerskapet. Håper virkelig ikke det :)

Så flott å vite at det er flere med meg :)

Vi får bare krysse fingrene for at det går over :)
 
Matbutikken er et problem om dagen! Virkelig . Men det vanskeligste for meg ang lukt, er at jeg sliter så grådig med å skifte de heftigste bleiene til lillemor. Brekker meg så tårene spruter. Siden hun er så liten, vet hun gudskjelov ikke hva det betyr :)
Hehe. Samme her. Jeg pleier å overlate de verste til samboer. Men hvis det bare er meg som er hjemme så må jeg jo. Står og svelger og svelger. Men det er som du sier, at når de er så små så forstår de ikke hva som skjer :)
 
Hehe. Samme her. Jeg pleier å overlate de verste til samboer. Men hvis det bare er meg som er hjemme så må jeg jo. Står og svelger og svelger. Men det er som du sier, at når de er så små så forstår de ikke hva som skjer :)
Han får ta de når han er hjemme ja :) Det lover jeg :)
 
Back
Topp