Vonde lukter i hjemmet

Fabmamma40

Glad i forumet
Julikulene 2020
Andre som sliter med følsom nese? Altså hallo i luken...

Det lukter innestengt. Det lukter tøy. Frityr. Svette.

Og mannen min skjønner ikke noen ting!!!
 
Stekelukt av klær. :hungover: Bæsjebleier... Tørt sluk.
 
Har fått ekstrem følsom nese. Samboeren er lei av at jeg klager på lukt :hilarious:. Absolutt alt lukter. Samboeren min får ikke bruke parfyme for tiden, da brekker jeg meg:hungover:
 
Åh innestengtlukta... ORKER IKKE!!! Må åpne ytterdøra og lufte før jeg går inn hahah
 
Prøv å bo med en bonde sist svangerskap fikk han ikke komme inn uten å gå rett i dusjen
 
Hele huset lukter ekkelt :wtf: luktesansen et helt ekstrem og ullmatta jeg kjøpte i høst til stua stinker nå synes jeg! Har vært sykmeldt og hatt ferie før det så har stort sett vært hjemme siden slutten av november så tror kanskje det er derfor alt lukter ekkelt selv. Når det er sagt så er det pyton å være på butikken og ute blandt folk også som luker røyk, parfyme osv. Æsj :mad::hilarious:
 
Hele huset lukter ekkelt :wtf: luktesansen et helt ekstrem og ullmatta jeg kjøpte i høst til stua stinker nå synes jeg! Har vært sykmeldt og hatt ferie før det så har stort sett vært hjemme siden slutten av november så tror kanskje det er derfor alt lukter ekkelt selv. Når det er sagt så er det pyton å være på butikken og ute blandt folk også som luker røyk, parfyme osv. Æsj :mad::hilarious:

Det er jævlig. Ikke noe å si på det. Jeg må ofte stappe nesa oppi kaffi-posen for å utligne lukter.
 
Hjemme, i bilen, på besøk, på butikken... jeg har følsom nese når jeg ikke er gravid, nå er det bare skikkelig travelt!:dead:
 
Back
Topp