Vonde luftsmerter??

Lillebompi

Glad i forumet
Hei. Har kjent på luftsmertefølelse ovenfor skambeinet siden klokka 1 i dag.. Det kjennes hvertfall ut sånn som når man er full av luft og kjenner det piner.. Men det kommer ikke fis :nicethread Det eneste jeg tenker nå er "ikke fis!!", for da kan det jo kanskje være rier på gang?? Det er hvertfall ikke godt :p

Ville prøvd å fått ut lufta jeg :P er jo grusomt vondt.. Tror du vil kjenne det om det skulle være rier :)

Har litt av det samme i dag,kjennes ut som jeg har helt stinn mage av luft,men ingen ting vil ut? Type hold smerter?
Skambeinet er også ømt om jeg kommer borti det..Hva betyr dette her da tro??Att det skjer noe snart?:)hehe leter etter alle tegn på att noe kan skje:)

Øm og fisfull i dag jeg også. Men her er det ingen tvil om at det er luft :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sånn har jeg hatt det til og fra i to uker jeg :(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har hatt det likedan i hele dag, så jeg ringte føden og hørte i kveld. De mente det var modningsrier ;) De må i så fall være utrolig effektive...! :P Au :D men det lika me :D

Har hatt det likedan i hele dag, så jeg ringte føden og hørte i kveld. De mente det var modningsrier ;) De må i så fall være utrolig effektive...! :P Au :D men det lika me :D

Back
Topp