Vonde Kynnerene etter sex. Hjelp noen som vet? Uke 40

#Mamma#

Forelsket i forumet
Etter vi har hatt sex får jeg rielignene smerter som strekker seg ned til lårene,rygg og mensensmerter. Det kan holde på hele natten og utover neste dag. Det gir seg til slutt Dette er ikke ikke særlig behagelig. Noen flere som har opplevd dette. Vet ikke om jeg tørr å ha sex igjen. Redd for å slite ut livmoren før fødsel eller tror dere det kan være modningsrier. Dette er 3 barnet mitt.

Det er helt normalt og ufarlig, så lenge du ikke har fått beskjed om annet (truende prematur fødsel f.eks.).

***sommerbaby*** skrev:
Etter vi har hatt sex får jeg rielignene smerter som strekker seg ned til lårene,rygg og mensensmerter. Det kan holde på hele natten og utover neste dag. Det gir seg til slutt Dette er ikke ikke særlig behagelig. Noen flere som har opplevd dette. Vet ikke om jeg tørr å ha sex igjen. Redd for å slite ut livmoren før fødsel eller tror dere det kan være modningsrier. Dette er 3 barnet mitt.

Ettersom jeg forstod det på min jm så skal det ikke holde på så veldig lenge etter at man er ferdig, så jeg ville vel kanskje tatt en telefon til jordmor og fått grønt lys...

Er det føden jeg må ringe. eller har legevakten alltid en jordmor på vakt.
Er helt grønn på dette her, ettersom mine andre svangerskap gikk helt etter boken.

Men hvis du er på termin i dag, er det ikke sånn at man da ønsker at ting skal komme i gang? Sæd og orgasme kan jo være med på å starte fødsel.  

Labambie skrev:
Men hvis du er på termin i dag, er det ikke sånn at man da ønsker at ting skal komme i gang? Sæd og orgasme kan jo være med på å starte fødsel.  

jo det er klart. Men funker ikke. Har vondt om natten og på formiddagen så dabber det av.lei av at det ikke skjer noe mer.  Lurere bare på å gi det er forsøk til. Eller det er best å bare  la være å la babyen komme når den er klar.
Men tenk om det skulle funger denne gangen hehehe ER bare så fryktelig vondt å ubehagelig senere

Hadde bare holdt på jeg,for orgasme og sæd hjelper vel på fødselen:-) Men selfølgelig viss det er kjempe vondt og slikt hadde jeg ringt til jordmor.... Hadde alltid masse kynnere(sterke) og knall hard mage etter sex de siste ukene og noen ganger gikk det over fort og andre ganger tok det lengre tid....

Labambie skrev:

Back
Topp