Vonde kynnere

memi

Forelsket i forumet
Flere som sliter med kynnere?

Har kynnere jevnt over hele dagen og natten og nå den siste uken har de blitt vondere og vondere.
Forferdelig slitsomt og gå sånt :shifty:
Smerter nederst i magen når de kommer og mye nedpress må halvveis puste meg gjennom og sitte helt stille.
Syns at de enten kan gi seg nå eller ta seg opp :smiley-angelic001
 
Hvor langt er du på vei? Jeg har kynnere når jeg er i aktivitet, men de er ikke vonde. Grugleder meg til at ting skal begynne gjøre vondt her.
 
Hvor langt er du på vei? Jeg har kynnere når jeg er i aktivitet, men de er ikke vonde. Grugleder meg til at ting skal begynne gjøre vondt her.
Jeg er 36+ 2 i dag :)
 
Har hatt kynnere lenge nå. Flere per dag og flere av de er vonde. Kommer nok til å være sånn og verre fram mot fødsel, dessverre. 36+2 nå som det er over midnatt.
 
Første baby?
Jeg har det likt, blir også regelmessige på natta men tar seg ikke opp. Jordmor kaller det masrier, aldri hatt det med de to andrr. Men med nr 3 våkner av de på natta.
 
Første baby?
Jeg har det likt, blir også regelmessige på natta men tar seg ikke opp. Jordmor kaller det masrier, aldri hatt det med de to andrr. Men med nr 3 våkner av de på natta.
Er baby nr 4 :happy:
Har altid hatt mye kynnere med de andre også, men ikke så vonde som nå.
Må puste meg gjennom og har kansje 6-8 i timen i to timer så stopper det og kommer igjen senere.
Syns det er så unødvendig og få så masse plager som sliter en ut før babyen har kommet :sick009:confused013
 
Er baby nr 4 :happy:
Har altid hatt mye kynnere med de andre også, men ikke så vonde som nå.
Må puste meg gjennom og har kansje 6-8 i timen i to timer så stopper det og kommer igjen senere.
Syns det er så unødvendig og få så masse plager som sliter en ut før babyen har kommet :sick009:confused013
Ja er nok masrier du har også da. Helt grusomt. Heldigvis hjalp deg når fødsel først satt i gang. Gikk rett på regelmessige rier med 7 min mellom, og babyen født på 5 tiler fra første ri.
 
Sniker fra september. Opplevde det samme som dere beskriver i går kveld/natt. Lurte veldig på hva det var for noe. 35+2, barn 2.
 
Back
Topp