Vonde kynnere

Solsikke25

Forelsket i forumet
Snøkrystallene2021❄️
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei,
Lurer på om det er noen som har eller har hatt vonde kynnere?

Vet ikke om det er kynner engang, skal prøve å forklare, ca 1-2 ganger om dagen kjennes det ut som at det strammer i magen, men det er kun et område på høyre side og det er vondt når jeg trykker på. Kjennes ut som noen slags strekk, men går over etter 10-20sek.

Setter pris på alle svar. Jeg skal selvfølgelig snakke med jordmor, men tenkte at om noen kjente seg igjen hadde det vært fint å høre.
 
Jeg hadde en slik som dette her om dagen, helt likt. Magen var hard på høyre side og det føltes som om noe sto litt på spreng, også gjorde det vondt. Så gikk det brått over!
 
Jeg har også hatt noe lignende, flere ganger! Oppdater gjerne om jm har noe svar på det. Jeg synes ikke det er direkte vondt, men behagelig er det ikke!
 
Jeg hadde en slik som dette her om dagen, helt likt. Magen var hard på høyre side og det føltes som om noe sto litt på spreng, også gjorde det vondt. Så gikk det brått over!
Jeg har også hatt noe lignende, flere ganger! Oppdater gjerne om jm har noe svar på det. Jeg synes ikke det er direkte vondt, men behagelig er det ikke!
Hm, så rart! Ikke supervondt, men nok til at jeg delvis holder pusten og knyter meg til det går over. Hadde ikke sånn sist jeg var gravid, så syns det er rart:wacky:
 
Jeg har det ofte sånn med kynnere. Jeg konkluderte vel sist svangerskap med at det var der babyen "stakk mest ut". At det strammet over en babydel, rett og slett :p I følge jordmor var det mest sannsynlig det. Ikke farlig, altså, men ubehagelig. Magen min var merkbart asymetrisk når jeg hadde kynnere, bulet gjerne voldsomt ut på en side.
 
Jeg har det ofte sånn med kynnere. Jeg konkluderte vel sist svangerskap med at det var der babyen "stakk mest ut". At det strammet over en babydel, rett og slett :p I følge jordmor var det mest sannsynlig det. Ikke farlig, altså, men ubehagelig. Magen min var merkbart asymetrisk når jeg hadde kynnere, bulet gjerne voldsomt ut på en side.
Aah, det er derfor magen min plutselig peker ut mot høyre når jeg har kynnere :joyful:
 
Back
Topp