Vonde kynnere

Mamma13-15-20

Glad i forumet
Stjerneskuddene 2024
Har hatt to styrtfødsler tidligere, har det noen sammenheng med å ha litt vonde kynnere tro?
Venter nr. 3 og er i uke 25 nå, syns kynnerene er vonde i blant. Nr. 3 skal visst være en luring, så er spent på denne fødselen ;)

Har du erfaring med dette?
 
Last edited:
Jeg hadde styrtfødsel med første og hadde hyppige kynnere fra uke 16 den gang. Men ikke vonde kynnere da.

Hatt kynnere siden uke 14 nå og veldig spent på hvor fort denne fødselen skal gå :wideyed::hilarious:
 
Jeg hadde styrtfødsel med første og hadde hyppige kynnere fra uke 16 den gang. Men ikke vonde kynnere da.

Hatt kynnere siden uke 14 nå og veldig spent på hvor fort denne fødselen skal gå :wideyed::hilarious:

Har ofte hatt kynnere, men mer ved bevegelse/stress :happy:
I slutten har det vært masse ..
Hvor raskt snakker vi? Her var fra første rie til babyen var ute 4 timer, og nr to var 1 1/2 - 2 timer.
Heftig mens det står på ;)
 
Kynnere skal jo ikke være vonde
 
Har høg smerteterskel, så syns av og til de kan være ubehagelige og litt vonde.
Okei.. Jeg venter nr 4, har hatt styrtfødsel. Har aldri hatt vonde kynnere, så tviler på at det er noen sammenheng.
 
Har ofte hatt kynnere, men mer ved bevegelse/stress :happy:
I slutten har det vært masse ..
Hvor raskt snakker vi? Her var fra første rie til babyen var ute 4 timer, og nr to var 1 1/2 - 2 timer.
Heftig mens det står på ;)

Med første tok det rett i underkant av 3 timer fra første murring/rie til han var ute :p Så veldig spent nå på nummer 2 :hilarious: Har hørt at hyppige kynnere kan føre til mer effektive rier når fødselen starter, så kan jo kanskje ligge noe i det :)
 
Back
Topp