Vonde kynnere ?

Titioo93

Andre møte med forumet
Noen andre som har begynt å kjenne kynnere?
Har hatt mye av hva jeg tror må være kynnere i natt og i hele dag. Er litt vonde og kommer flere enn 3 stk i løpet av en halvtime.
Noen som vet hva det kan være, om det bare er livmora som øver seg? Er 23 fullgåtte i dag :)
 
Visste ikke hvordan det kjennes ut før lørdag morgen. Første gangen jeg kjente det. Veldig spesielt, men det gjorde ikke vondt i det hele tatt, magen bare så og føles ut som en hard klump. Ikke kjent det siden. Men det er vel stor forskjell på alle når de kjenner det. Jeg er 25 uker idag.
 
Jeg kjenner kynnere flere ganger til dagen. Er vell strengt tatt ikke vonde, men meget ubehagelig. Er sånn at jeg nesten må stoppe opp hvis jeg er ute og går.
Har ikke hatt mange i timen, bare 3-5 i løpet av et døgn. På natten kjenner jeg ingenting..
 
Ja, jeg får kynnere hvis jeg stresser - noe jeg er ganske flink til.. :p
Roer seg når jeg setter/legger meg nedpå litt og slapper av :)
 
Jeg hadde kynnere ( tror jeg) natt til onsdag.. Jeg våknet av hard/stram mage og stikkende smerte i hele magen.. Jeg tenkte det var luft.
Men det kom igjen 4-5 ganger i løpet av natten:-( så slapp smerten etter ca 1 minutt... Aldri kjent det før og ikke siden.. Vet ikke om det var kynnere!?
 
Ja jeg har hatt det en stund, noen av kynnere er ikke vonde, men får daglig noen kynnere som er skikkelig vonde. Så er ørlitengrann pittelitt bekymret for at noe skal åpne seg når de vonde kommer, siden jeg kjenner det så godt ned i livmorhalsen og området der.
 
Ja jeg har hatt kynnere lenge. Er vant til det fra tidligere. Men nå er en del av de litt vonde og den lengste varte i 45 minutter. Skal på ul neste mandag for vekstkontroll og måling av livmorhalsen :)
Uansett er det greit å nevne for JM på kontroll.
 
Tusen takk for svar dere :) Jeg er jo andregangs så vet at man kjenner de litt bedre da, men ikke at de skulle være så vonde. Var redd det var noe som kunne være satt i gang der x)
Skal til jordmor til torsdagen så får ta det opp da. Har roet seg litt i løpet av dagen (y)
 
Back
Topp