Vonde kynnere

Bella Vista

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Jeg er 37 uker nå og har ganske kraftige kynnere med vondt/stikkinger opp i vagina (altså inni :) ) for tiden. Noen andre som også har det? Er det modning?

Er tredje barnet, men kan ikke huske at det var sånn med de andre to.

Dette er jo mitt første barn, så jeg vet ikke hva som er hva, men når jeg har kynnere kan jeg få noe som minner om å bli sparket i kusa.

Ja, føles som det er nåler som stikker på meg.. Er nok bare kroppen som forbereder seg :)

Har også en stikkende følelse når jeg får kraftige kynnere. De blir bare vondere og vondere. Har vært nødt til å ta en paracet innimellom.

Jeg er 37 uker nå og har ganske kraftige kynnere med vondt/stikkinger opp i vagina (altså inni :) ) for tiden. Noen andre som også har det? Er det modning?

Er tredje barnet, men kan ikke huske at det var sånn med de andre to.

Har det akkurat slik selv om dagen. Har også lurt på om det er modning. Er i uke 37 nå i dag :):)venter mitt 2 barn nå. og hun kom 15 dager før termin. så forbreder meg nå på at det samme kan skje. :):)

Venter lillebror 24 februar

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har akkurat det samme!! Endelig noen som nevner det, for jeg har blitt sykt bekymret når det skjer :O
Gjør helt syyyyyyykt vondt! :O

Har hatt stikkinger i underlivet i flere uker nå. Det er helt forferdelig. Men helt normalt. Eneste som hjelper her er å legge seg på sofaen.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp