Vonde kynnere

Tresmåhjerter

Gift med forumet
Noen andre som merker at kynnerne har blitt kraftigere? Er på 3 dag med vonde kynnere. Det presser ned og danner seg liksom et belte over symfysen som brenner når de kommer. Samtidig som det murrer godt. Blir nesten litt redd, men de er ikke regelmessige heldigvis. Er det normalt når man er flergsngsfødene å kanskje en del av modningsprosessen?

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

hmm vet ikke helt, vet bare at jeg merket ingenting med nr1 mens nå kjenner jeg mye til strammingen og murringene...

Her er kynnerene hardere nå enn tidligere, men ikke direkte vonde, husker at de var såpass at jeg måtte puste meg gjennom dem på slutten med andremann. Er de vonde ville jeg hørt med jm, de skal jo ikke være vonde, men vet at mange opplever dem sånn allikevel, så behøver ikke være noe, men en sjekk skader aldri.

Noen av dem føles innimellom ut som åpningsriene jeg hadde under fødselen. Det båndet som strammer og brenner for så å slippe. Blir det ingen endring til å morgen får jeg ta en tlf å høre.

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Kan være greit å ta en telefon ja, så får man en bekreftelse på om de er ok eller ikke :) Du Skal forhåpentligvis ikke gå slik frem til august!

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Kan være greit å ta en telefon ja, så får man en bekreftelse på om de er ok eller ikke :) Du Skal forhåpentligvis ikke gå slik frem til august!

Venter ei lita snuppe 5. august :)
Hehe nei, men hvis det er modning er det ok. Men når disse type kynnere er ukjente skal jeg høre. Var plaget av kynnere begge svangerskapene sist. Men ikke med den brennende følelsen

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Samme her :-( våknet med vondt i magen idag, mellomgulvet men nå har det flyttet seg lenger nedover og har hatt vonde kynnere siden kl 10 idag, akkurat den der brennende følelsen du beskriver.

Kom på jeg begynte med disse bringebærblad kapslene på fredag. Kanskje de har noe med saken og
Gjøre?? Tar du dem?

Nei, jeg tar ikke de! Men er så irriterende med den følelsen. Hjelper ikke å skifte stilling eller noe når de kommer

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Her er også kynnerne ganske så harde for tia, mn ikke vonde.. Mulig det er pga at jeg mest sannsynlig har Uvi.. Får ikke vite før tirsdag.. Skal ikke noe til før det begynner heller, bøyer jeg meg er de der med en gang,knallharde.. Så tar det heeeeelt med ro for tia, mye pga dårlig form også da ;P

Dissa ekle kynnararne er ikke noe særlige, som snuppesnellamamman sier så skal det ingenting te før det skyte inn.. Det kan å bare vær at eg har stått litt lenge, for så å bøya meg så skyte di inn.. Æsj!! Men må nok holda ut ei stund til!!

Har hatt mye kynnere de siste 2-3 ukene men ikke vonde. Ubehagelig harde, våknet av de om natten. Legetimen for en uke siden viste ingen endring i cervix lengde. De siste dagene har vært rolige.

Lurt å ta en prat med jordmor eller lege om kynnere bekymrer deg. Håper de også gir seg hos deg etter hvert :)

Noen andre som merker at kynnerne har blitt kraftigere? Er på 3 dag med vonde kynnere. Det presser ned og danner seg liksom et belte over symfysen som brenner når de kommer. Samtidig som det murrer godt. Blir nesten litt redd, men de er ikke regelmessige heldigvis. Er det normalt når man er flergsngsfødene å kanskje en del av modningsprosessen?
kynnere er ganske vanlig på denne tida ja ;) jeg er i uke 33 nå og har kjent noen lette kynnere innimellom. De er for å modne og gjøre klart til fødsel ;) men de skal ikke være fryktelig vonde..og skal gå over etter ikke altfor lang tid( har jeg fått beskjed om). Har ik opplevd kynnere med de andre to.
Lykke til ;)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Ø

Huff, det hørtes ikke godt ut altså :/ ikke drøy for lenge før du får det sjekket om det ikke gir seg!

Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept

Jeg hiver meg på her har i hele dag vært plaget av "kynnere" er det normalt? Var på kontroll hos jm i går og da var alt ok men glemte å spørre om akkurat dette

Var ikke vonde i går men i natt synes jeg de tiltok, kanskje det kan være maserier?

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Tok en telefon til føden, smertene kan være ligamente som strekker seg sa de... og kynnere var helt normalt og pleide å tillta uti svangerskapet.. skulle bare se det ann... så da gjør jeg det...

Tok en telefon til føden, smertene kan være ligamente som strekker seg sa de... og kynnere var helt normalt og pleide å tillta uti svangerskapet.. skulle bare se det ann... så da gjør jeg det...

Bare pass på at de ikke blir vonde eller regelmessige. Noen av de jeg hadde her om dagen minnet om riene jeg hadde under fødsel. Men har ikke kommet siden heldigvis

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Om de var regelmessige vet jeg ikke, har ikke sjekket men hadde kynnere i hele går , i natt gjorde det litt vondt men det var når magen var myk. Har lagt meg ned på rygg 2 ganger idag og kjent bevegelse, litt ubehagelig i bekkenet når jeg går bare...

Back
Topp