Vonde kynnere..

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Ahh. Har en del av disse, og fryder meg hver gang de kommer, og håper at de vil komme tilbake enda kraftigere og hyppigere, men det blir ofte med den ene :p

Så skuffet hver gang. He he. Nesten alle kynnerne kommer med menssmerter og tak i ryggen nå, men blir med et par om dagen og en del om nettene.

Kan vel ikke kalle det maserier heller :p

La ting skjeeeeeee! :D

Har det på samme måte, og jordmor kalte det maserier, falske rier eller braxton Hicks contraktions (måtte smile da hun sa det, tenkte med en gang på friends;) )
De er utrolig plagsomme og jeg "gleder" meg til den dagen de ORDENTLIGE riene kommer. Når jeg vet at det kun er snakk om timer, før jeg har vår lille gutt i armene.

Har det på samme måte, og jordmor kalte det maserier, falske rier eller braxton Hicks contraktions (måtte smile da hun sa det, tenkte med en gang på friends;) )
De er utrolig plagsomme og jeg "gleder" meg til den dagen de ORDENTLIGE riene kommer. Når jeg vet at det kun er snakk om timer, før jeg har vår lille gutt i armene.

Ja, jeg også tenker på friends. Ha ha! :D

Jeg skvetter til i sofaen eller senga når de kommer, og krysser fingrene for at det skal ta seg opp, men skal ikke skryte på meg at de er så veldig vonde fordi om de er merkbare.

Har hatt det noen dager. Men forskjellen på disse er at de kommer mens jeg slapper av. De vanlige kynnerne jeg har hatt før har komt ved brå bevegelser og i aktivitet :)

Før du vet ordet av det så smeller det til med ekte rier ;)

Før du vet ordet av det så smeller det til med ekte rier ;)

Håper jo det da, men "før du vet ordet av det" kan jo også være ukesvis unna. 12 dager til termin + 12 dager overtid?

Men har uansett aldri vært så nærme ;) En spennende tid for oss alle :)

Håper jo det da, men "før du vet ordet av det" kan jo også være ukesvis unna. 12 dager til termin + 12 dager overtid?

Men har uansett aldri vært så nærme ;) En spennende tid for oss alle :)

Ja det er umulig å forutsi! Tror jeg selv kommer til å bli rimelig pafd når det først skjer :p Her er overtid maks 10 dager, hvorfor har de så forskjellige lengder de forskjellige sykehusene? :-/

Ja det er umulig å forutsi! Tror jeg selv kommer til å bli rimelig pafd når det først skjer :p Her er overtid maks 10 dager, hvorfor har de så forskjellige lengder de forskjellige sykehusene? :-/
Nei, det aner jeg ikke.. skulle vel kanskje vært lik praksis overalt ja :) Her får man overtidskontroll på føden i uke 41 iallefall. Da sjekker de sikkert modning/fremgang og tar det deretter :) Håper jo Såklart det vil starte av seg selv da :)

Nei, det aner jeg ikke.. skulle vel kanskje vært lik praksis overalt ja :) Her får man overtidskontroll på føden i uke 41 iallefall. Da sjekker de sikkert modning/fremgang og tar det deretter :) Håper jo Såklart det vil starte av seg selv da :)

Det er jo det beste om det starter av seg selv ja, men får håpe du slipper å gå over uansett da.
Hver dag føles tyngre her, vanskelig å nyte graviditeten nå på slutten synes jeg :p

Back
Topp