Vonde kynnere?

Bringebær

Gift med forumet
I går kveld hadde jeg ganske tette kynnere, og syns faktisk da jeg gikk å la med at de var litt ubehagelige? Vondt både i mage og rygg. Men i dag er alt helt fint så det ga seg jo. Men er det flere som opplever Litt mere "vonde" kynnere? Er tredjegangs garavid så vet jo at de blir verre for hver graviditet. Sleit veldig med nr to med kynnere og nedpress. Så har opplevd dette før, men ikke så "vonde" så tidlig.
Er helt fin i dag så egentlig ikke bekymret, bare lurte på andres erfaringer, spesielt dere som er fleregangsgravide:)

Kynnere kan være ubehagelige men de skal ikke være vonde! Jeg har kraftigere kynnere nå, men de er bare ubehagelige. 3 gangs jeg også. I første svangerskap hadde jeg hyppige og vonde kynnere og da fikk jeg bricanyl tabletter jeg skulle ta.

Jeg har det sånn. I går hadde jeg sikkert hvertfall 4-5 stk i timen hvorav halvparten var litt vonde og veldig kraftige, må ya ekstra pustedrag osv. .. :( og i går gjorde jeg ikke annet enn å slappe av.... er helt ødelagt i ryggen og øm i magen etter gårsdagen, så blir å ringe opp til føden så fort jeg har kommet meg ut av senga.....

Hadde det også slik igår, måtte bare legge meg! Var så vondt at jeg fikk diaré :-/ men imorgen var det borte igjen

Har hatt kynnere de siste dagene jeg også. Ikke vært noe spesielt vondt, men strammer så forferdelig at det kjennes ut som om magen skal revne :confused: Men legger meg ned litt og slapper av når det skjer..så roer seg fort da :)

Kynnere kan oppleves som vonde jo. har selv noen veldig ubehagelige, og til tider ofte. Nr 3, og opplever mye stress stort sett hele tiden.

Back
Topp