Vonde kynnere:/

KH#2påvei:)

Betatt av forumet
Sitter her med ganske så vonde tak i magen, og har hatt vondt i korsryggen i hele dag, men ikke så vonde som jeg husker riene var sist jeg fødte:/ de er ikke helt regelmessige, ca 3-10 min i mellom:/ har hatt det sånn i hele kveld. Håper det gir seg snart eller blir verre. Er så vanskelig å vite når det bare er vondt og ikke skikkelig vondt :p


Markus <3 og lille bebi <3
 
Hmm... Spennende! Håper også set enten tar seg opp eller gir seg. Har et par venninner som opplevde masrier lenge før det virkelig startet, og de var begge så slitne da fødselen startet. Du får i allefall ta det så med ro som du klarer - i tilfelle. Lykke til...
 
Huff da, håper ikke det skjer meg altså. Men kan jo være maserier ja, er jo enda tre uker til termin:/ var de inne på sjekk på føden når de hadde det sånn eller?


Markus <3 og lille bebi <3
 
Spennende!
Mine rier nå ble ikke skikkelig vonde før en times tid før han ble født, så kan være noe i gjære. ;)
 
Hmm kanskje det:) har lagt meg nå, så får jeg se om jeg sovner eller ikke. :/


Markus <3 og lille bebi <3
 
Lykke til uansett:) Her går det i harde, ubehagelige kynnere om dagen.. Ikke regelmessige, så jeg håper de i det minste modner litt.. Vil ikke settes i gang:-(
 
Ja får håpe det for din del :) lykke til.


Markus <3 og lille bebi <3
 
Det tok seg ikke opp i natt nei :/ sovnet å nå har det gått over.


Markus <3 og lille bebi <3
 
Får tru det :) har i grunn det meste klart så fødselen kan egentlig bare starte :)


Markus <3 og lille bebi <3
 
Får tru det :) har i grunn det meste klart så fødselen kan egentlig bare starte :)


Markus <3 og lille bebi <3
Her er ikke alt klart, så jeg er overbevist om at det er grunnen til at hun ikke kommer;-) hihi:) håper det setter igang hos deg snart:)
 
Det håper jeg også, for nå ser jeg masse andre tegn også. Hvis det stemmer da, kvalm og dårlig form. Flyr på do ofte:/ og takene har kommet tilbake men mildere enn i går kveld da! Er så usikker på når jeg skal ringe føden. Jeg føler liksom ikke at det er vondt nok til at det skal være noe på gang..


Markus <3 og lille bebi <3
 
Det håper jeg også, for nå ser jeg masse andre tegn også. Hvis det stemmer da, kvalm og dårlig form. Flyr på do ofte:/ og takene har kommet tilbake men mildere enn i går kveld da! Er så usikker på når jeg skal ringe føden. Jeg føler liksom ikke at det er vondt nok til at det skal være noe på gang..


Markus <3 og lille bebi <3
Min jordmor sier at om man er usikker på om det er kynnere eller rier skal man ta to paracet, en varm dusj og så en kopp varm drikke.. Gir ikke takene seg er det rier:)
 
Hmm da skal jeg prøve det :):) takk for tips :)


Markus <3 og lille bebi <3
 
Har ikke gitt seg enda hvertfall. Har det ikke gitt seg når mannen kommer inn om en times tid, så trur jeg at jeg ringer føden å hører hva de har å si :)


Markus <3 og lille bebi <3
 
Har ikke gitt seg enda hvertfall. Har det ikke gitt seg når mannen kommer inn om en times tid, så trur jeg at jeg ringer føden å hører hva de har å si :)


Markus <3 og lille bebi <3
Spennende!! Hold oss oppdatert:)
 
Det ga seg litt igjen :/ typisk! så da venter jeg med å ringe føden. Får se hvordan det blir i kveld og i natt :)


Markus <3 og lille bebi <3
 
Back
Topp