Vonde kynnere på natta?

Gravidmednr5

Forelsket i forumet
Flere som får vonde kynnere på natta?

Har vært sånn den siste uka, våknet opp midt på natta med skikkelig vondt, så har det gått over, å tatt et par minutter før det har kommet igjen, å sånn har det fortsatt 3-4 ganger til jeg tilslutt har sovna igjen..

Er jo bare 25+6, men så lenge det gir seg så er det vel greit?
Bare veldig irriterende :/ særlig at de vondeste kommer om natta.. :p kjenner jo litt av og til på dagen og, men ikke like vonde..
 
Jeg har det jevnt og trutt hele døgnet, men det er jo normalt at de kommer når kroppen først slapper av. :)
 
Jeg har også kynnere jevnt over hele dagen (som stort sett ikke er vonde), men på natt/tidlig morgen er de veldig ubehagelige... Irriterende ja, for jeg våkner av de og får ikke sove igjen! :(
 
Har det jeg også, med variert hyppighet og styrke. På natta kan være virkelig ubehagelig. Om du har mye kynnere bør du få målt cervix. :)
 
Jeg har det som regel når jeg legger meg ned og slapper av, og hvor mer jeg har gjort iløpet av en dag, jo værre er det.
 
Jeg får de som regel etter jeg kommer hjem fra jobb, men da kan de noen ganger vare ganske lenge. Kommer med det samme jeg låser meg inn døra hjemme. Er vanlig at de kommer når du slapper av, så er ikke sikkert at du merker at du har anstrengt deg for mye før etterpå.
 
Back
Topp