Vonde kynnere på kvelden

Theeri

Betatt av forumet
Kynnere har jeg hatt i mange uker nå, men i de siste dagene har de blitt vonde og minner om milde rier til tider [emoji50][emoji53] ikke noe regelmessig. Men de kommer innimellom og bare vonde på kvelden.. [emoji53]
Skal til jm i morgen tidlig så spør henne da, men er det flere som har hatt sånn?

Mine blir også vonde på kvelden, eller hvis jeg har vært veldig aktiv. Fikk beskjed om at det ikke er farlig så lenge de ikke er regelmessige og de går over når man legger seg ned og slapper av. Det er heller ikke farlig for baby fikk jeg beskjed om. De er bare fint at de blir vant til slik stimuli i og med at det de skal gjennom mange fler og mye vondere under fødsel.

Ok [emoji4] godt å høre det er vanlig å få sånne på kvelden. Og så lenge det ikke er regelmessige så er det ikke farlig da. [emoji106] men ubehagelig og slitsomt, DET er det [emoji28]

"Skal" man ha kynnere? Jeg er i uke 23 og har ikke kjent noe til det enda.. nå vet jeg ikke hvordan det kjennes ut heller da etter som dette er første gang..

"Skal" man ha kynnere? Jeg er i uke 23 og har ikke kjent noe til det enda.. nå vet jeg ikke hvordan det kjennes ut heller da etter som dette er første gang..

Magen din blir hard. Har mye av de, magen blir hard og fōles rund. Ikke vondt i det hele tatt. Men kjenner der om jeg tar på magen

Næh, det er ingen fasit på om man får kynnere i svangerskap eller ei. Jeg har hatt to svangerskap tidligere uten antydning til kynnere, også har jeg dette svangerskapet hvor kynnerne av og til tar knekken på meg[emoji13]

Få jordmor til å ta en urinstix av deg. Det kan skyldes UVI. Jeg opplevde nettopp det samme

Back
Topp