Vonde Kynnere og "nedpress"

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
.. Har endel vonde kynnere og "nedpress" nå i kveld - begynte etter en skikkelig NYS ()

Vær så snill å si at nysing ikke kan starte en prematur fødsel..[8|]
Mannen kommer jo ikke fra jobb før på torsdag[&:] og jeg nekter å føde før neste mandag, for da er det 3 uker til termin, så da blir ikke ungen regnet som prematur lenger[8|]

klart det ikke gjør det

[&:] vet ikke helt jeg.... håper det går bra.

ORIGINAL: bagheera

hmm håper den venter litt til da[;)]

jeg hadde maserier, ekte rier som plutselig forsvant, og nedpress en stund, men han kom ikke.
trodde han ville komme, men ble lurt skikkelig[8D]

Takk..

Sikkert bare mine "hormon-bombe-nerver" som plager meg litt[8D]

Kanskje det bare er hode som fester seg??[;)]

tror jeg hadde nedpress og kynnere en stund der på slutten...men nå nøs ikke jeg da [:D]

Dette går fint det vennen.

ja hodet kan det også være, det trykke jo litt[;)]

Jepp - fikk vite for snart 6 uker siden at vesla sitt hode var litt over gjennomsnittet også[8D]
(ikke faretruende på noen måte, altså[;)]) - ganske naturlig siden begge gutta mine (og pappa'n min) har store hoder[;)]
Får ikke mamma'n til å GLEDE SEG til fødselen akkurat[8D]

Kan vel være det..

Nå skal jeg ta 2 paracet og legge meg, og så håper jeg at det gir seg i løpet av natta[8|]

Takk Baghis[:)][:D]

ikke for å skremme men har hørt dem som kjenner nedpress og da har det ikke gått lang tid før babyen kom[8|]
derfor jeg trodde at jeg ville få babyen.

håper det vil gå fint og at den venter litt til før den kommer[:)]

Gjelder ikke alle heldigvis. Har hatt det siden uke 28 jeg, men ingen bebis enda.
Men det er viktig at man tar det med ro og setter seg ned til det gir seg!
Også viktig ikke å løfte/bære tungt.

xxxxxxxxxx for deg Fiorellina! [:)]

jeg har det sånn..Veldig mye nedpress og mase rier.. men har hatt det i snart en uke, og hun har ikke kommet enda..Jm sa bare at de presser seg lenger ned  i bekkenet så det kan jo være det, det er jo ufattelig ubehagelig..

ORIGINAL: Sandra21

jeg har det sånn..Veldig mye nedpress og mase rier.. men har hatt det i snart en uke, og hun har ikke kommet enda..Jm sa bare at de presser seg lenger ned  i bekkenet så det kan jo være det, det er jo ufattelig ubehagelig..

Godt å høre at det ikke betyr "fødsel i morra" men det har jeg vel allerede skjønt, siden jeg ikke er på vei til føden nå[8D]

Hadde kynnere og "nedpress" flere uker før fødselen jeg[;)]

Jeg hadde også masse kynnerer/maserier og nedpress i mange uker før fødselen (nr jeg ventet nr 2) så er sikkert ikke fødselen som er på gang ennå. Krysser fingerene for at h*n hoøder seg inne minst 1 uke til

Det skal nok gå bra - men har vert mer av de maseriene i dag[&:]

Back
Topp