Vonde kynnere i natt....

Anne G

Første møte med forumet
3 uker igjen til termin og i natt har jeg ligget våken med vonde kynnere og mensmurring. Fikk først sove på morningen. Noe på gang? Blir nettene i de neste ukene slik blir jeg gal....[:'(]
Ikke gjorde jeg noe i går som skulle tilsi at jeg var sliten heller...

Noen med erfaring?

Anne

Jeg hadde også sykt vondt i magen i natt, men hvorfor er ikke godt å si gitt.

Jeg var sikker på at fødselen var i gang i natt, men neida!!!!!!!!!!
Sovnet igjen og våknet opp helt fin i dag tidlig, uten noen tegn til at noe er på gang.

det er nok normalt med kynnere og dårlig søvn mot slutten.jeg har hatt det lenge men er fortsatt gravid....[:'(]

Hei, jeg også sliten noe fryktelig med natte søvnen for tiden... må på do hver time, og ligger og grubler på hvordan tiden etter fødselen vil være...

Jepp hatt d slik lenge, det er mindre søvn og mere kynnera på slutten av svangerskapet. Klarer ikke huske sist natt æ sov hele natten. Opp på do i ett oxo, pluss masrier og kynneran. Men nå har æ termin på mandag.....GLEDE mæ[:D]

Heia dere! Jeg holdt på m mensenmurringer,og kynnere i over en mnd før fødsel, men plutselig er fødselen der.... Herregud så spennende den siste tiden før fødselen var, jeg var VELDIG VELDIG utålmodig jeg da... Fødselen startet på ul termin. I dag er Lille Emmy 2,5 mnd. og vi storkoser oss!!!

Gled dere!!!! Prøv og nyt d siste dagene f fødsel, og slapp av så mye som mulig! [:D]

Synest så synd på dere som ikke får sove om natta ... Har hatt noen netter med lite soving jeg også, men skal ikke klage! Sover godt og går på do max 2 ganger. Noen ganger ikke i det hele tatt ... Var ikke slik jeg trodde det skulle bli, men klager absolutt ikke! Men kunne faktsisk tenke meg litt flere tegn på at ting vil begynne å skje snart... Merker mer og mer til kynnere da!
Skal bake brød idag - kanskje det er god medisin ... hehe... Termin var igår så jeg er klar jeg! [:D]

Back
Topp