Vonde kynnere i hele natt

Lykken_i_livet

Andre møte med forumet
Hei. Jeg er i uke 37+0 idag og i hele natt har jeg ligget med vonde kynnere (noen var så vonde at de kjentes ut som rier). Er litt mindre nå i morgentimene så har fått meg et par timer søvn. Kan dette være starten på noe? Er andregangs, og sist startet fødselen med vannavgang, så dette er nytt for meg.

Ja det kan det.
Lå med vonde kynnere/rier en natt sist. Hadde overtidskontroll neste dag så fikk tilfeldigvis vaginal sjekk rett etter. Hadde da 3 cm og modent.

Fødsel neste dag :)

Hei. Jeg er i uke 37+0 idag og i hele natt har jeg ligget med vonde kynnere (noen var så vonde at de kjentes ut som rier). Er litt mindre nå i morgentimene så har fått meg et par timer søvn. Kan dette være starten på noe? Er andregangs, og sist startet fødselen med vannavgang, så dette er nytt for meg.

Er også 2gangs .. og sist fødsel startet med vannavgang i uke 36+4. Er nå 37+1 å lurer fælt på hvordan den starter denne gangen.

Er også 2gangs .. og sist fødsel startet med vannavgang i uke 36+4. Er nå 37+1 å lurer fælt på hvordan den starter denne gangen.
Jeg er også andregangsfødende, i dag er jeg i uke 38+4 og forrige fødsel startet med rier i uke 38+1. Da gikk slimproppen 2-3 dager før så jeg venter veldig på den :p

Jeg hadde kraftige kynnere i flere timer en kveld sist og tenkte «nå skjer det noe snart». Før natten roet det seg og fødselen skjedde en uke senere.

Oppdatering: har ikke skjedd noe enda, men går med murringer. Magen har sunket og jeg kjenner veldig nedpress og økte smerter i symfyse/bekken.
Synes denne ventinga er alt for spennende. Trodde ikke jeg kom til å bli like skrullete denne gangen, men det har jeg visst blitt

Oppdatering: har ikke skjedd noe enda, men går med murringer. Magen har sunket og jeg kjenner veldig nedpress og økte smerter i symfyse/bekken.
Synes denne ventinga er alt for spennende. Trodde ikke jeg kom til å bli like skrullete denne gangen, men det har jeg visst blitt
Jeg fikk grei beskjed fra jordmor om at det er helt vanlig å kjenne på nedpress og stikkinger i tiden fremover, uten at jeg spurte om det:p Så tror ikke du er alene om å bli utålmodig og spent nå på slutten;) Jeg har merket stor forskjell i nedpress og stikkinger den siste uken, men får vel bare smøre meg med tålmodighet. Egentlig håper jeg at hun blir der en stund til, så den nærmeste familien blir ferdig med de 14 dagene (er ikke i karantene, men er ikke helt usannsynlig at de er smittet mtp at de treffer mange gjennom jobben).

Back
Topp