Vonde kynnere... Gaaaah

PuseBebi

Nybakt mor for første gang
Juli13-jentene
Er det flere enn meg som sliter/slet med vonde kynnere nå på slutten? De kommer nesten hele tiden og er laaaange (ca 2-3 min). De er såpass kraftige at de vekker meg om natten, men så klarer jeg å sovne fra de etter hvert. Det presser, stikker og murrer både her og der.

Tror jeg blir gal om denne ungen ikke kommer snart! Om det er modning, hvor moden går det an å bli liksom! ;)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Hadde aldri vonde kynner, men fikk de ganske kraftigere og hyppigerer dagen før frøkna kom. Så kan jo håpe at det skjer noe snart ;)

Hadde det sånn jeg å! Ser du har termin i dag så det er vel noe rett rundt hjørnet;) tenk deg den dagen disse kynnerne går over i rier;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Jeg har gått med de i hvert fall en uke nå så begynner virkelig å lure hva denne lille karen driver med ;) De har tatt seg litt opp i styrke de to siste dagene, så vi får håpe det bikker over i rier veldig snart :)

Blir gående å tenke at "oi, var denne litt vondere kanskje?" He he, man kan jo bli smårar av å vente :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Har det helt likt!
Og hatt det lenge!
Vonde kynnere som går helt opp til brystet. Føles som om jeg skal sprekke nesten! :p Og de varer ganske lenge ja.

Eg og har hatt vonde lange kynnere ganske lenge... flere uker faktisk...:P
Magen e helt øm av alle kynnerne...:p

Back
Topp