Vonde kramper nedentil etter fødsel!

Bruker22ch

Blir kjent med forumet
I dag er det 12 dager siden fødselsen. Renselsen var lenge fin, men i det siste har den begynt å lukte Ille og blitt mer hvit/gul - ikke noe friskt blod som kommer for å si det sånn :( har jeg sitti og reiser meg opplever jeg VONDE tak nedentlig, som om noen tar tak og vrir rundt der nede. I dag var det så vondt at jeg bare ville begynne å gråte.
Er dette normalt? Er rett og slett vondt! :( Bør jeg kontakte lege?
Hilsen litt SmåBekymra Meg :D

er ikke helt sikker på hva det er men mener fra da jeg fikk mine barn at det tok sin tid før alt var som det skulle, og jeg mener og huske at alt trekker seg sammen og at det kan oppleves som kramper..Men kanskje du bør snakke med helsesøster eller jordmor i morra..

Hei på deg!

Det skjer jo veldig mye i kroppen de første ukene etter en fødsel, og det er normalt å føle seg ganske "mørbankt" i underlivet. Men det skal vanligvis avta etter noen dager og ikke øke på sånn som du opplever det.
Jeg syns du skal sjekke det opp hos din lege! I mellomtiden vær obs på at du husker å bruke pusten din når du kjenner at det gjør vondt - når vi holder pusten kjennes enhver smerte verre....

Lykke til videre da :-)

Vennlig hilsen fra jordmor Ragna.

Back
Topp