Vonde gigantonorme pupper

mkrago

Elsker forumet
Med storebror vokste ikke puppene en døyt, de var vonde og ømme i en periode men ingen fysisk endring før etter fødselen. Nå har jeg fått giga pupper, kjennes som om jeg har sinnssyk melkespreng og ser ut som om jeg har tatt en elendig silikon operasjon. Jeg har hatt råmelk siden før positiv test og føler meg som en ku, lekker heldigvis ikke denne gangen da jeg var så ille at jeg måtte bruke ammeinnlegg fra uke 12 med storebror. Har nesten lyst til å finne frem pumpa for å få det ut (skal ikke gjøre det da det kan føre til rier). Føler for å sove med BH men da blir søvnen så dårlig.

Andre som har fått kembo pupper???
 
Har vokst mye mer denne gangen enn med tvillingene. Jeg MÅ gå med bh og sportsbh om natten. De er blitt så mye tyngre enn jeg er vant til at jeg synes det er vondt å gå uten støtte.
 
Oh yes!! De er store fra før og har IKKE blitt mindre for å si det sånn.

Giga svære, klør og brystvortene er ekstremt såre!!

Har heldigvis ikke hatt noe råmelk så
langt(bank i bordet).
Det hadde jeg med førstemann og var en av dem heldige som fikk brystbetennelse før babyen kom:)

Lurer på slutt resultatet på puppene etter endt amming. Har stort sett økt med en cup size for hver unge!!
 
Sist gikk jeg fra c til dd (sikkert myye større enn det også rett etter fødsel) var kjempe vonde men ingen antydning til melk før etter fødsel...

Nå har de vært litt ømme og fått skikkelig tung følelse men knapt vokst.. Føler de veier minst ett kg hver :p
 
Har vokst mye mer denne gangen enn med tvillingene. Jeg MÅ gå med bh og sportsbh om natten. De er blitt så mye tyngre enn jeg er vant til at jeg synes det er vondt å gå uten støtte.

Bare tanken på å gå uten BH gjør meg uvell. Jeg synes det er vondt å gå fra badet til senga om kvelden.
 
Sist gikk jeg fra c til dd (sikkert myye større enn det også rett etter fødsel) var kjempe vonde men ingen antydning til melk før etter fødsel...

Nå har de vært litt ømme og fått skikkelig tung følelse men knapt vokst.. Føler de veier minst ett kg hver :p

Nettopp, den følelsen av at jeg går rundt med 2 bowlingballer i BH.
 
Oh yes!! De er store fra før og har IKKE blitt mindre for å si det sånn.

Giga svære, klør og brystvortene er ekstremt såre!!

Har heldigvis ikke hatt noe råmelk så
langt(bank i bordet).
Det hadde jeg med førstemann og var en av dem heldige som fikk brystbetennelse før babyen kom:)

Lurer på slutt resultatet på puppene etter endt amming. Har stort sett økt med en cup size for hver unge!!

Jeg hadde heldigvis ikke brystbetennelse, men hadde til gjengjeld ekstrem overproduksjon og kunne pumpe over 500ml etter at guttungen var blitt amma.
 
Ja, de har definitivt blitt større, men føler det er pga vektøkning. Brystvortene er kjempe såre, men ingen råmelk.
 
Her klarer jeg nesten ikke å ha på bh lengre, er så ukomfortabelt.. Og jeg må normalt ha på bh, hater å gå uten :p

Jeg bruker verdens beste BH, jeg kjøpte den når jeg var gravid med storebror og digger den. Jeg forsto ikke hvorfor damen i butikken så på meg med ett medfølende blikk når jeg kjøpte den, forsto det først når jeg kom hjem. Det er en protesebh :rolleyes: . Super myk, vattert og uten spiler. Jeg digger den.
 
Jeg har vel gått opp to str. Kan ikke huske det var så voldsomt sist. Mer ømme er de og. Stakkar mannen som har så lyst å kose og klemme :p
 
Har vokst enormt denne gangen :O og jeg hadde G-cup i utgangspunktet. Lurer på hvordan det blir når melken kommer for fullt etterpå haha! De er vonde, tunge, klør, og brystvortene er så ømme at det er pinelig nesten. Har hatt råmelk i noen uker. Blir brystreduksjon etter ammingen, nå gidder jeg ikke gigapupper lenger:p
 
Jeg bruker verdens beste BH, jeg kjøpte den når jeg var gravid med storebror og digger den. Jeg forsto ikke hvorfor damen i butikken så på meg med ett medfølende blikk når jeg kjøpte den, forsto det først når jeg kom hjem. Det er en protesebh :rolleyes: . Super myk, vattert og uten spiler. Jeg digger den.
Hahah :-D hva så om det er protesebh, Comfy er comfy.
Har en billig ebay ammebh nå som er gull, kjempe behagelig på :p
 
Med storebror vokste ikke puppene en døyt, de var vonde og ømme i en periode men ingen fysisk endring før etter fødselen. Nå har jeg fått giga pupper, kjennes som om jeg har sinnssyk melkespreng og ser ut som om jeg har tatt en elendig silikon operasjon. Jeg har hatt råmelk siden før positiv test og føler meg som en ku, lekker heldigvis ikke denne gangen da jeg var så ille at jeg måtte bruke ammeinnlegg fra uke 12 med storebror. Har nesten lyst til å finne frem pumpa for å få det ut (skal ikke gjøre det da det kan føre til rier). Føler for å sove med BH men da blir søvnen så dårlig.

Andre som har fått kembo pupper???

Føler hele meg er kembo...
 
Med storebror vokste ikke puppene en døyt, de var vonde og ømme i en periode men ingen fysisk endring før etter fødselen. Nå har jeg fått giga pupper, kjennes som om jeg har sinnssyk melkespreng og ser ut som om jeg har tatt en elendig silikon operasjon. Jeg har hatt råmelk siden før positiv test og føler meg som en ku, lekker heldigvis ikke denne gangen da jeg var så ille at jeg måtte bruke ammeinnlegg fra uke 12 med storebror. Har nesten lyst til å finne frem pumpa for å få det ut (skal ikke gjøre det da det kan føre til rier). Føler for å sove med BH men da blir søvnen så dårlig.

Andre som har fått kembo pupper???

Ja her er det pamela andersson world så det holder XD. 75 J nå.. :eek:
 
Har vokst en del, men puppene mine forsvant nesten helt etter jeg sluttet å amme sist. Så er de tilbake til 'normalen' for øyeblikket. Flasser en del rund brystvorten da, lurer på å finne fram purelanen.
 
Jeg har silikon fra før, så har ganske store. Men nå har de vokst mye siden positiv test! Sinnsykt ømme og VARME! Fikk råmelk i uke 16/17 tror jeg.
Jeg er førstegangs så dette er veldig nytt. Gå med bh er absolutt ikke deilig!

Er det positivt for ammingen å få råmelk tidlig? :)
 
Mine har vokst noe så sykt. Men de er ikke så veldig vonde, litt ømme, men ingen råmelk enda, ( bank i bordet) Men har gått dra c-cup til e/f- cup og lurer veldig på hvor dette skal ende :p
 
Joda, de vokser bra her også.... Nå har jeg vokst ut av bh`ene jeg kjøpte sist. Fortsetter det sånn, må jeg vel kjøpe bh på ekstra spesial butikker:eek:...Jeg er ikke helt komfortabel med store bryster, så jeg håper de krymper seg godt tilbake til c/d størrelse etter ammeslutt.

Det er spesielt brystvortene som er ømme her, og i tillegg klør de pga atopisk eksem, så her må de smøres ett par ganger om dagen for holde eksemen i sjakk.
 
Back
Topp