Vonde fingrer

Gunda1982

Flørter med forumet
Er det flere som sliter med vonde fingrer og hender?
Får veldig vondt i fingrene og hendene om natten. Våkner av at de verker og klarer så vindt å ta av meg dynen for å komme meg på toalettet. Regner med det er vann i kroppen som gjør det. Men er skikkelig ubehagelig.

Jeg sliter her, det er noe ødem i hendene selvfølgelig, men så har jeg fått karpaltunnel syndrom også, hendene sovner og visner bort på nattaen, er veldig klomsete og mister ting i gulvet, og detkan være et mareritt å hekle og strikke med fingrene som ikke vil gripe og som sovner underveis.
Har vært en stund nå at jeg trykker for løst på tastaturet og ikke alle bokstavene kommer med når jeg skriver på PC.

Jeg hvet ikke hvor ille du er plaget men slik er det for meg.

Jeg har også vonde fingre. Om jeg kniper hendene sammen eller skal gripe noe hardt er det vondt. Kjenner det også godt om natta.

Regner med det gir seg når de små er kommet ut, og kroppen kommer tilbake til sitt gamle jeg [:)]

Fikk tips av jordmor for mine hender døvner også bort.. Legg de tre midterste fingrene pekefinger, langfinger og ringfinger tett inntil hverandre og oppå håndleddet på den hånden det gjelder, tegn en strek der fingrene slutter. bruk noe "spist" som en kulepenn eller jeg har bruktr febermåler eller enden på hårspenne og så holder  de den ned i håndleddet imellom de senene du finner der... Du vil kjenne en prikking og så blir det bedre... Si ifra hvis dere ikke skjønte det så skal jeg prøve å ta bilder

ORIGINAL: nikka77

Fikk tips av jordmor for mine hender døvner også bort.. Legg de tre midterste fingrene pekefinger, langfinger og ringfinger tett inntil hverandre og oppå håndleddet på den hånden det gjelder, tegn en strek der fingrene slutter. bruk noe "spist" som en kulepenn eller jeg har bruktr febermåler eller enden på hårspenne og så holder  de den ned i håndleddet imellom de senene du finner der... Du vil kjenne en prikking og så blir det bedre... Si ifra hvis dere ikke skjønte det så skal jeg prøve å ta bilder

Dette må jeg prøve, må først strikke litt slik at det er noen fingre som sovner, he he.....Nå er fingrene mine bare klomsete[8D]

ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: nikka77

Dette må jeg prøve, må først strikke litt slik at det er noen fingre som sovner, he he.....Nå er fingrene mine bare klomsete[8D]

Funker iallefall for meg[:)]

Har vonde, klomsete fingrer jeg også. Mister allt på gulvet. Det bedrer seg ut på dagen. men må lage masse fingergymnastik for å holde dem igang!

Back
Topp