Vonde fingre?

pebbles

Gift med forumet
Har så vondt i fingrene, det sprenger.. Ikke veldig mye vann, hvertfall som jeg kan se. Flere som er plaget med dette?

ja!! har kjempe vondt i fingrene, spesielt når jeg skal ta rundt noe, feks. kniven når jeg skal skjære brød! [&:] men har en del vann i de da..

Jeg greier nesten ikke bruke fingrene lenger.. Skulle knipse idag, og fikk det ikke til for de er så stive! Kanskje jeg har mye vann jeg også da, uten at jeg er klar over det..[8|] Skal til legen imorra, får høre hva han sier. Men er det ikke tidlig å få vann i kroppen alt nå?

kanskje du får vann i kroppen så tidlig fordi du skal ha tvillinger!? har ikke peiling jeg, men kan jo hende... har ikke så mye jeg heller, men er nok til at de blir stive og vonde!

Jeg var også fryktelig stiv i fingra!! Og det var pga vann!! Syntes ikke noe i førsten, men plutselig tok det helt av..[:(]

Så jeg vil tro du har vann i kroppen pebbles...

jeg har vondt i fingrene...  pluss hendene mine "sovner" på en måte...

hadde veldig vont i fingra, måtte ta av ringen ganske tidlig, satt med de i varmt grønnsåpevann og koste meg om kvelden, har sikkert ingenting med det og gjøre men det hjalp en stund

ORIGINAL: DivaX

Uææ...Skjønner jeg har noe å se frem til...[&:]

Varierer nok veldig fra person til person dette. Jeg har ikke hatt noen plager med vann i kroppen. Men jeg drikker ett par liter hver dag da, tror nok at det har reddet meg at jeg er så vant til å drikke masse vann. Bare pass på å gjør det så kan det hende du også slipper unna.

ORIGINAL: Lillemor82

et lite innslag fra meg her.. har ikke hatt erfaring med dette pga vann i kroppen.. men pga tette nervekanaler.. så at kjersti1234 har hatt de samme symptomene som meg.. jeg ble spurt om jeg hadde vært gravid da de stilte diagnosen på meg.. for det var visst normalt at gravide kunne få det.. om man er så "uheldig" at man har tette nervekanaler kan det ofte gå over av seg selv.. ellers så løser de det ved en enkel operasjon.. hendene mine ble kjempe stive.. og armen sovnet.. i starten trodde legen det var pga vann.. men da jeg gikk til en annen lege.. fant hun ut av dette!! for jeg følte meg liksom ikke så full av vann.. [;)] men men.. god bedring til dere alle! føler med dere!

Har operert begge hendene pga dette før, så det er nok ikke det som plager meg.. Spørs om det er vann rett og slett. Skal til legen idag, får høre hva han sier..

maste på de dumme legen hundre ganger i løpet av svangerskapet om de kunne se om det var masse vann, nei det vet eg ikke, svar hveeer gang. ja vell [:@][:@] det var meg og mine glade 35+

Da har jeg vært hos legen, hadde en god del mer vann i kroppen enn jeg trodde selv.. Så da er det nok det som er årsaken til at det sprenger så..

ORIGINAL: pebbles

Da har jeg vært hos legen, hadde en god del mer vann i kroppen enn jeg trodde selv.. Så da er det nok det som er årsaken til at det sprenger så..

Var sånn med meg også først!! Skrøt at jeg ikke hadde vann i kroppen, men hadde visst det.. he he

ORIGINAL: Molsy

ORIGINAL: DivaX

Uææ...Skjønner jeg har noe å se frem til...[&:]

Varierer nok veldig fra person til person dette. Jeg har ikke hatt noen plager med vann i kroppen. Men jeg drikker ett par liter hver dag da, tror nok at det har reddet meg at jeg er så vant til å drikke masse vann. Bare pass på å gjør det så kan det hende du også slipper unna.

Dette med å drikke mye vann hver dag mot hevelser i kroppen tror jeg hjelper.For i mitt forrige svsk fikk jeg vann/ødem i kroppen allerede i uke 15-16,og da var jeg ikke flink til å drikke vann i hele tatt.Og nå er jeg 24 uker i morgen,og har vært heldig og ikke fått noe enda[:)]

Back
Topp