Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: DivaX
Uææ...Skjønner jeg har noe å se frem til...[&:]
ORIGINAL: Lillemor82
et lite innslag fra meg her.. har ikke hatt erfaring med dette pga vann i kroppen.. men pga tette nervekanaler.. så at kjersti1234 har hatt de samme symptomene som meg.. jeg ble spurt om jeg hadde vært gravid da de stilte diagnosen på meg.. for det var visst normalt at gravide kunne få det.. om man er så "uheldig" at man har tette nervekanaler kan det ofte gå over av seg selv.. ellers så løser de det ved en enkel operasjon.. hendene mine ble kjempe stive.. og armen sovnet.. i starten trodde legen det var pga vann.. men da jeg gikk til en annen lege.. fant hun ut av dette!! for jeg følte meg liksom ikke så full av vann.. [;)] men men.. god bedring til dere alle! føler med dere!
ORIGINAL: Molsy
ORIGINAL: DivaX
Uææ...Skjønner jeg har noe å se frem til...[&:]
Varierer nok veldig fra person til person dette. Jeg har ikke hatt noen plager med vann i kroppen. Men jeg drikker ett par liter hver dag da, tror nok at det har reddet meg at jeg er så vant til å drikke masse vann. Bare pass på å gjør det så kan det hende du også slipper unna.