Vonde føtter

Mamma2021

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
Er det flere som sliter med at hælene gjør grusomt vondt når man står/går?
Jeg holder snart ikke ut lenger og gråter av og gå!
Er allerede 18kg i pluss uke 29 og har mye vann i kroppen, føttene kan få sånn brennende følelse og fingrene er tykke/stive og blir numne om jeg sitter med mobil/strikketøy!
Har tatt opp flere kontroller nå at føttene er ekstremt vonde! Er det noe man kan gjøre? ellers klarer jeg ikke å gå til slutt:(:arghh:

Har å ekstremt ont i fotene etter en dag på jobb. Da sitter jeg i sofaen så å si resten av dagen, trur vi bare må leve med det desverre....

Har å ekstremt ont i fotene etter en dag på jobb. Da sitter jeg i sofaen så å si resten av dagen, trur vi bare må leve med det desverre....
Ja, er redd for det jeg også...
men er ikke snakk om mer enn typ 20 minutter tråkking som skal til for å ødelegge en hel dag! Kjennes ut som noen har slått hælene mine med hammer :arghh:

Ja, er redd for det jeg også...
men er ikke snakk om mer enn typ 20 minutter tråkking som skal til for å ødelegge en hel dag! Kjennes ut som noen har slått hælene mine med hammer :arghh:
Hos meg kommer det etter noen timer, men når jeg har fått vont så er det vont resten av dagen. Regner med vi får vont siden vi er begynt å bli stor å tyngre og det går utover fotene...

Back
Topp