Vonde føtter, noen som kjenner seg igjen?

Bønna93

Andre møte med forumet
Hei fine damer!
Fler som har samme som meg? Jeg må bare klage litt :sorry:
Jeg har så ufattelig vondt under føttene…
Det å stå eller gå i mer enn en time er helt uutholdelig. Føles som jeg ikke har noe polstring/beskyttelse under foten i det hele tatt.

Etter jobb klarer jeg ingenting, må bare ligge på sofaen og hvile føttene, pluss massasje hver eneste dag, uten at det hjelper :(
 
Jeg hadde det slik med første, da jeg gikk høygravid med ham sommeren i fjor (han ble født 29 juni). En kombinasjon av ødem og gravidkiloene!

Var helt grusomt, og absolutt ingenting hjalp. Verken kompresjonsstrømper, gode joggesko, avkjøle bena i kaldt vann, holde de høyt! Nada .. Gikk over med en gang ungen var ute da. Noe som garantert ikke hjelper deg en døyt å høre nå!
Men, jeg føler med deg. Det er ikke godt :Heartred
 
Ja, jeg har også mye vondt i føttene. Spesielt under tåballene og slimposer på hælen :( jeg har heller enda ikke funnet noe som hjelper annet enn å føde...
 
Ja og oppover leggene, kjennes ut som voksesmerter. Mulig at noen bare knipe på de hele tiden? :joyful: Det hadde vært deilig!
 
Sniker fra september.
Jeg har også fått vondt under føttene, føles som at jeg er skikkelig støl liksom :wacky:
Spesielt etter jeg har lagt meg, sovet noen timer og så må opp for å tisse på natta. Så blir det litt bedre utover dagen, men kjenner det fortsatt litt hele tiden..
Det er vel pga de ekstra kiloene og annen type belastning enn før sikkert.
Har ingen tips, men føler med deg :happy119
 
Blir mer "sliten under føttene" nå har jeg merket. Tok også på meg et par sko i morges som jeg syns var blitt litt trange. Spørs nok om det er litt vann i kroppen også ja...
 
Back
Topp