Vonde drømmer

Smurfelykkefor3gang

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
Flere her inne som har vonde drømmer om at man plutselig får blod på papiret når man er på do?? Har det nesten hver natt og det er så slitsomt... Mest sannsynlig er det fordi jeg tidligere har gjennomgått både SA og MA tidlig i graviditetene, men like vel...:hungover:

Flere her inne som har vonde drømmer om at man plutselig får blod på papiret når man er på do?? Har det nesten hver natt og det er så slitsomt... Mest sannsynlig er det fordi jeg tidligere har gjennomgått både SA og MA tidlig i graviditetene, men like vel...:hungover:

Sniker inn fra februar. Jeg drømmer at jeg mister. Grusomme drømmer. Har mistet 4 ganger og er så redd for å det skal skje igjen. Jeg håper det roer seg litt etterhvert, for dette er fryktelig slitsomt.

Har også drømt at jeg mistet. Pluss andre kjipe drømmer. Drømmene føles så utrolig virkelige, og må virkelig overbevise meg selv når jeg våkner om at det bare var en drøm.

Vet ikke om dette er riktig tråden å skrive på men
Vet ikke om jeg kan kalle det drøm men, er litt nervevrak for at det er TR som skal begynne når jeg våkner om morgnen :(

Vet ikke om dette er riktig tråden å skrive på men
Vet ikke om jeg kan kalle det drøm men, er litt nervevrak for at det er TR som skal begynne når jeg våkner om morgnen :(

Det kjenner jeg meg godt igjen i. Jeg mister alltid om natten, så livredd for å våkne opp i en blodpøl. Jeg tar Lutinus hver kveld, og det kan gi økt utflod. Blir livredd hver gang jeg kjenner at det renner.

Det kjenner jeg meg godt igjen i. Jeg mister alltid om natten, så livredd for å våkne opp i en blodpøl. Jeg tar Lutinus hver kveld, og det kan gi økt utflod. Blir livredd hver gang jeg kjenner at det renner.

Til og med når det føles ut som det renner også så er jeg nesten på gråten for att det kan være TR :sorry:

Jeg drømmer fælt hver gang jeg er gravid. Mareitt er et sikkert symptom hos meg[emoji849]
Men ja, drømmer om blod å død nesten hver nått. Irriterende å huske så mye av drømmende om morgenen.

Sniker inn fra februar. Jeg drømmer at jeg mister. Grusomme drømmer. Har mistet 4 ganger og er så redd for å det skal skje igjen. Jeg håper det roer seg litt etterhvert, for dette er fryktelig slitsomt.
Uff, 4 ganger? :eek: Og så klager jeg på mine 2... :hungover: Da skjønner jeg i allefall veldig godt at du får sånne drømmer oxo. Veldig slitsomt, ja! Håper spiren klamrer seg godt fast denne gangen for deg oxo :Heartred Det fortjener du virkelig!

Uff, 4 ganger? :eek: Og så klager jeg på mine 2... :hungover: Da skjønner jeg i allefall veldig godt at du får sånne drømmer oxo. Veldig slitsomt, ja! Håper spiren klamrer seg godt fast denne gangen for deg oxo :Heartred Det fortjener du virkelig!

En eller fire ganger, uansett uendelig vondt. Spent på hvordan natten blir, er jo nesten sånn at jeg gruer meg til å sove. Håper det går bra med spiren din også [emoji173]️

En eller fire ganger, uansett uendelig vondt. Spent på hvordan natten blir, er jo nesten sånn at jeg gruer meg til å sove. Håper det går bra med spiren din også [emoji173]️
Så sant. Ja, skal legge meg selv nå så er spent selv hvordan natten blir :hungry:
Foreløpig har det ikke vært noe blod på papiret (må sjekke hver gang jeg er på do:hungover:) og jeg har flere symptomer som bytter på å komme og gå igjennom dagen. Så det lover jo godt :smug:

Eg drømmer forferdelege drømmer kvar natt, har ikkje drømt at eg mister - men at eg drikker alkohol fordi eg glømte at eg var gravid, krangler med venner og kjæreste, familiemedlem som dør, utroskap og masse anna. Drømmane kjem kvar natt, også om eg sover middag på sofaen. Skikkelig irriterende, fordi dei er så ekte, og eg går å tenker på dei heile dagane! Hugser det godt frå forrige graviditet (SA) då det var på samme måte..

Jeg drømmer også ekstremt livaktig og ekle drømmer! Gjorde det hele tiden sist jeg var gravid også. Varte hele svangerskapet, så regner med det blir mye dårlig søvn nå og. :shifty: Våkner jo helt sliten av alle opplevelsene. :happy090

Man drømmer mye rart, på både godt og vo dt når man er gravid.
Jeg tror kansje det kan ha noe med at man sover litt dårligere og er mere i REM søvnfasen som er "drømmefasen" fremfor den dype søvnen.

Her er en artikkel på drømmer som gravid. Den forklarer kansje litt hvorfor dere drømmer som dere gjør.

Drømmer som gravid!

Back
Topp