Vonde brystvorter

Mammy

Betatt av forumet
Med de forgje graviditetene har jeg hatt ømme pupper. Men nå har jeg rett og slett vonde brystvorter.... Ser mange skriver de har ømme pupper her men er det noen som kjenner det slik jeg gjør?:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Med de forgje graviditetene har jeg hatt ømme pupper. Men nå har jeg rett og slett vonde brystvorter.... Ser mange skriver de har ømme pupper her men er det noen som kjenner det slik jeg gjør?:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hadde veldig vonde brystvorter sist jeg var gravid. Det skulle ingenting til før de stivnet til og verket..du vet sånn verk du får på puppene når du får kulden i deg. Var veldig irriterende gikk å gnikka puppene hele tiden,gjorde det så mye at det ble en uvane og tok meg i å gjøre det når andre så meg flere ganger.
Har heldigvis sluppet unna denne gangen. Er bare øm på puppene.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
 
Brystvortene er vonde også står de rett ut! Hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Brystvortene er vonde også står de rett ut! Hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja veldig irriterende i lengden. Jeg hadde det sånn fra 1 uke etter eggløsning og til må i uke 11.
En ting så hjalp var sånne varme gelehjerter på enklere liv. Di la jeg i BHn som varme innlegg.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
 
Jeg har det bare sånn at brystvortene verker og er stive.. Stadig vekk.. Står og prøver og varme dem men det hjelper jo ikke noe for jeg fryser jo egentlig ikke :P haha!!
 
Ja her er brystene bare litt ømme :p men brystvortene de gjør regelrett vondt.. er vel det sterkeste symptomet jeg har til nå :)


Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg skriver "ømme pupper", men det jeg mener er "Brystvorter som brenner og som føles ut som om har en inflammasjon pga smertene". De er ikke ømme. De er VONDE!
 
Jeg vil bare av med bhen hele tiden!! skikkelig ubehagelig med bh på om dagen :P
 
Jeg har det bare sånn at brystvortene verker og er stive.. Stadig vekk.. Står og prøver og varme dem men det hjelper jo ikke noe for jeg fryser jo egentlig ikke :p haha!!

Samma problem her... veldig vondt ja.. :p
Kan ikke huske jeg fikk så vondt sist gang.. da var de bare ømme.. og ikke så tidlig. nå kom alle vondtene med en gang.:confused:
 
Hadde veldig vonde brystvorter sist jeg var gravid. Det skulle ingenting til før de stivnet til og verket..du vet sånn verk du får på puppene når du får kulden i deg. Var veldig irriterende gikk å gnikka puppene hele tiden,gjorde det så mye at det ble en uvane og tok meg i å gjøre det når andre så meg flere ganger.
Har heldigvis sluppet unna denne gangen. Er bare øm på puppene.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app


Jeg signerer, jeg har det akkurat likt som Vipsy!
 
Back
Topp