VONDE brystvorter ved trening

Kosepledd

Betatt av forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
jeg får sååå vondt i brystvortene når jeg trener sånn type hopp-og-sprett-timer på treningssenteret. Jeg bruker stram sportsbh fra pierre robert.
Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre for at det skal bli bedre? Minske friksjon med noe?
Er helt desperat så vondt som det gjør fra ca midt i timen og utover..

jeg får sååå vondt i brystvortene når jeg trener sånn type hopp-og-sprett-timer på treningssenteret. Jeg bruker stram sportsbh fra pierre robert.
Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre for at det skal bli bedre? Minske friksjon med noe?
Er helt desperat så vondt som det gjør fra ca midt i timen og utover..
Hmm, kan det hjelpe å binde dem opp..?

Kanskje det, med sånn gasbandasje da eller? De er blitt veldig store nå når jeg er gravid, så de er litt vanskelig å «temme».
Ja tror kanskje det..? Har hatt venninner som har gjort det. Jeg har små pupper, så har aldri måttet gjøre det selv.

Søsteren min bruker enten store plaster eller en tape som heter mepitac. Den fås kjøpt på apoteket og er helt fantastisk. Tapen er ikke vond å fjerne. Du trenger bare å dekke brystvortene for å minske friksjonen. Søsteren min gjorde dette når hun dro på trening de første mnd etter piercing, men det funker sikkert like godt i ditt tilfelle.

Søsteren min bruker enten store plaster eller en tape som heter mepitac. Den fås kjøpt på apoteket og er helt fantastisk. Tapen er ikke vond å fjerne. Du trenger bare å dekke brystvortene for å minske friksjonen. Søsteren min gjorde dette når hun dro på trening de første mnd etter piercing, men det funker sikkert like godt i ditt tilfelle.
Skal dra innom apoteket i morgen :) takk for tips :)

Nå har jeg prøvd mepitac og det var helt fantastisk. Ingen vondter ved kveldens hopp-og-sprett-time på treningssenteret :) tusen tusen takk :) :)

Back
Topp