Vonde bryst

Bkno0722830

Første møte med forumet
Hei, har noen opplegg vondebryst er i uke 24+ har oppleved litt sånn brenne følelse og sånn spreng men det har ikke kommet melk eller noe . Det bare kjennes vondt ut ..
 
Hei, har noen opplegg vondebryst er i uke 24+ har oppleved litt sånn brenne følelse og sånn spreng men det har ikke kommet melk eller noe . Det bare kjennes vondt ut ..
Sånn hadde jeg det første gang. Kan være produksjon av råmelk, at de vokser eller en blanding. Myye skjer i puppene under graviditeten. Men blir du bekymra skader det jo aldri å dra innom lege bare for å sjekke. :)

Ang melk. Jeg måtte virkelig presse på puppene (ikke nødvendig å gjøre altså) for å få ut råmelk, så er ikke alltid det lekker ut. Jeg opplevde at det kom litt råmelk på t-skjorta mens jeg sov en gang, så derfor prøvde jeg å presse ut mer bare for nysgjerrighetens skyld. Ikke alle opplever at det lekker i det hele tatt.
 
Mine bryst svei litt i starten, også blir de vonde når de blir kalde nå. Så har strikket meg ulltubetopp :hilarious:
Er jo mye som skjer inni puppene, så noe ubehag må vi vel forvente...
Får heller ikke ut noe råmelk, men det gjorde jeg ikke sist gang før etter fødsel heller. Men den er der likevel.
Puppene gjør seg klare for å mate baby i tilfelle den kommer tidlig. Melken i puppene tilpasses det baby trenger gjennom hele graviditeten.
 
Back
Topp