flere med litt vonde bein og rygg etter 17 mai,? Litt feil valg av sko i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde ganske greie skor, men det var jo generelt mer gåing enn hva man er vant til, så jeg følte det i fotan når vi kom hjem og slappet av!
Blir tidlig kveld ikveld
Håper ryggen din blir bedre solmilla83. Har du bekkenløsning fra før eller ble det akutt idag?
Oida, da skjønner jeg at du er klar i kroppen i kveldHar litt bekkenløsning og dårlig rygg Pga skoliose så jeg burde tenkt litt lengre enn hva jeg gjorde i dag. Byttet sko etter ca 1 times gåing. Føler meg litt dum som valgte det
Fryktelig vondt i bekkenet og korsryggen i hele går kveld og i dag.. Bekkenet har begynt å bli litt kranglete, men håper på noe rolig uke på jobb sånn at det kanskje får kommet seg litt :/
Føler du at smertene i bekkenet går i bølger ? At noen dager er verre enn andre etter hva du har gjort?
Valgte flate sko, men kjenner det godt i bekkenet i dag gitt..[/QUOT
Valgte flate sko, men kjenner det godt i bekkenet i dag gitt..
Ja, merker at de dagene jeg har gått og stått mye er det verre. Roligere dager med mer stillesitting og inneaktiviteter, da merker jeg ikke så mye til det.
OK da er det håp om at det vil gå seg litt til igjen. Redd hvis smertene først kommer at de blir der.