Vonde bein og rygg

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
flere med litt vonde bein og rygg etter 17 mai,? Litt feil valg av sko i dag.

Så langt har 17 mai blitt tilbrakt med frokost og kaffe og boller og dessert hos ei venninne, så jeg klarer meg :D prøver å unngå å gå noe særlig pga bekkenløsningen så vi prioriterer de delene av dagen som innebærer spising og å sitte i ro i år, tog får bli neste år :)

Nå har jeg så dårlig samvittighet og angrer på at jeg tok så dårlige sko. Håper det i ryggen går over

Gode sko og klær men merker 2 timer med stå og gåing fikk spesielt nedre del av magen til å verke. Føltes veldig ut som et stykk missfornøyd baby :p

Jeg hadde ganske greie skor, men det var jo generelt mer gåing enn hva man er vant til, så jeg følte det i fotan når vi kom hjem og slappet av!
Blir tidlig kveld ikveld :)

Håper ryggen din blir bedre solmilla83. Har du bekkenløsning fra før eller ble det akutt idag?

Jeg hadde ganske greie skor, men det var jo generelt mer gåing enn hva man er vant til, så jeg følte det i fotan når vi kom hjem og slappet av!
Blir tidlig kveld ikveld :)

Håper ryggen din blir bedre solmilla83. Har du bekkenløsning fra før eller ble det akutt idag?

Har litt bekkenløsning og dårlig rygg Pga skoliose så jeg burde tenkt litt lengre enn hva jeg gjorde i dag. Byttet sko etter ca 1 times gåing. Føler meg litt dum som valgte det

Ryggen og bekken går det bra med :) hadde greie sko, men jeg hovna veldig opp etterhvert. Var litt varmere enn jeg hadde trodd i dag ;)

Har litt bekkenløsning og dårlig rygg Pga skoliose så jeg burde tenkt litt lengre enn hva jeg gjorde i dag. Byttet sko etter ca 1 times gåing. Føler meg litt dum som valgte det
Oida, da skjønner jeg at du er klar i kroppen i kveld :(
Du var ikke dum, man ønsker jo å kunna stå ut litt ekstra når det er noe som skjer (det ligger nok litt sanning bak det vi sier i Sverige; "vill du vara fin får du lida pin") :) men det var bra du tok med andre skor å bytte med!

Jeg får merkelig nok mye mer vondt av dempede sko enn flate sko. Converse funker best. Rart, men tror det er fordi det ikke er høyere hæl på dem og dermed klarer jeg å holde bekkenet nøytralt.

Fryktelig vondt i bekkenet og korsryggen i hele går kveld og i dag.. Bekkenet har begynt å bli litt kranglete, men håper på noe rolig uke på jobb sånn at det kanskje får kommet seg litt :/

Fryktelig vondt i bekkenet og korsryggen i hele går kveld og i dag.. Bekkenet har begynt å bli litt kranglete, men håper på noe rolig uke på jobb sånn at det kanskje får kommet seg litt :/

Føler du at smertene i bekkenet går i bølger ? At noen dager er verre enn andre etter hva du har gjort?

Føler du at smertene i bekkenet går i bølger ? At noen dager er verre enn andre etter hva du har gjort?

Ja, merker at de dagene jeg har gått og stått mye er det verre. Roligere dager med mer stillesitting og inneaktiviteter, da merker jeg ikke så mye til det.

Ja, merker at de dagene jeg har gått og stått mye er det verre. Roligere dager med mer stillesitting og inneaktiviteter, da merker jeg ikke så mye til det.

OK da er det håp om at det vil gå seg litt til igjen. Redd hvis smertene først kommer at de blir der.

OK da er det håp om at det vil gå seg litt til igjen. Redd hvis smertene først kommer at de blir der.

Ja.. bare litt vanskelig med mye stillesitting når man jobber i barnehage. Men merker at det ikke er like ille nå som det var før i dag :)

Back
Topp