Vond visdomstann

Kvitre

Forumet er livet
Har en verkende visdomstann her jeg sitter :( Den er bare sånn 3/4 oppe, så da småvondtene startet på onsdag regnet jeg med det bare var at den vokste. Men nå har den bare blitt værre og værre - det gjør vondt å snakke, vondt å svelge, vondt å gape.... det er vel en betennesle i ett eller annet inni der. Tenkte å ringe tannlegen imorgen.

MEN - hvordan var det med røntgen og bedøvelse når man er gravid igjen?
Møkkatann [8D]

du kan få bedøvelse, men ikke røntgen.....god bedring med tannen, tannverk er auau

Oki, takk [:)]
Nå siter jeg her sulten og trøtt, men orker ikke spise. Blæh... har aldri hatt tannvondt før, så skal vel ikke klage. Legger meg snart og håper jeg sover det bort [8D] (lov å drømme [;)])

Du kan ta røntgen også, men du må ha på deg heldekkende blyburka mens de tar bildet.. ;)

Nå har jeg vært der, og tannkjøttet var betent. Tanna vokser litt nå, derfor denne møkka. Ellers var tanna fin da, og det er plass til den [:)] Det lå litt tannkjøtt over tanna, som var årsak til at betennelsen kom, og den skjærte hun bort. Nå er bedøvelsen ute, og jeg har det ikke godt.

Dristet meg til å ta en paracet nå, det går vel bra? Det er ibux gravide ikke skal ta, ikke sant? Og kan jeg ta to eller blir det for mye på en gang? [8|]

Auuu....

[&o]

Du kan ta paracet ja, det er trygt! [:)] Du kan også ta to.

God bedring, har hatt sånn betennelse jeg også, og det er dritvondt... [&o][&o]

Takk [:)]
Det holdt med en runde med 2 paracet i går, klarte meg uten i natt. Tar med på jobb idag, ikke lett å prate masse [8D]
Ufrivillig slankekur det her [&:] (men det går relativt greit nå, måtte det bare gi helt slipp snart!)

Hvor lang tid gikk det på deg før det ble helt borte skrållan?

Det gikk evigheter, faktisk... den verste betennelsa hadde jeg da Ida var ca 9 mnd, da måtte jeg få penicillin av tannlegen, og da gikk det ikke mange dagene før det forsvant. Men den kom sånn delvis tilbake med jevne mellomrom helt til tanna ble trekt 1.november i fjor!

Håper ikke du blir like plaga som jeg var da [:)]

Back
Topp