Vond tann, hva tror dere?

smash

Forumet er livet
VIP

Jenta mi på 3 ( i dag faktisk) klager på vond tann.
Jeg kikket inni munnen hennes og tanna hennes er biiiittelitt løs. Ho skriker bare jeg tar på den.
Har ringt tannlegen, men fikk ikke time før til onsdag..

Jeg har ikke sett at ho har slått seg, men det er jo fult mulig.. (ho er ikke i bhg)

Her er et par bilder. Sorry griset, men vi har akkurat spist middag, og måtte ta bilder når ho var rolig.

Hva tror dere?

Syns det ser ut som det er litt betent! Hadde ringt å mast igjen og igjen, for er det betennelse er det DRITA vondt!!!!

God bedring!

Syns også det så litt betent ut! :( Stakkars lille! Jeg syns alt med munn og tenner er vondt så skjønner godt at hun hylte! =O

ser ut som det er bedtent hadde ringt igjen evt tannlegevakta
for å ungå at ho ska ha så vondt så kan du gi henne mat som ho slipper å tygge banan, grøt og slikt.jenta her levde på det i nesten 3mnd pga betenelse i munnen

For meg ser det slik ut at det er betent der.
Er det lit hovend? Ser ikkje noe godt ut,eg ville ha ringt eller drat til tannlegen så ho sliooer å gå slik til onsdagen.

Uff den så vond ut, så betent ut..
Jeg hadde nok ringt tannlege/legevakt og evt gitt noe smertestillende. Uff stakkars lita..

det er jo hovent og betent... hadde ringt tannlegen og krevd akutt time til henne i morgen! Gi henne noe smertelindrende ikveld om hu trenger det, og gi henne mat so hu slipper å tygge...

jville nok dratt til tannlege med henne ja.. men kunne sikkert ventet til i morgen og gitt paracett.

Tanna har blitt litt skeivere også, så kan virke som ho har slått den.. Men da får man vel gjerne et sår på leppa eller noe også.. Og det har ho ikke..

Ho har spist både brødskive, middag med poteter, kjøtt og grønnsaker + litt popcorn. Ho klager ikke på vondt når ho spiser, men kun når jeg tar på tanna.
Ho hyyyylte da vi skulle pusse tennene i stad, så vi måtte hoppe over det området der.

Får ringe tannlegen igjen i morgen. Ho sover søtt i sengen sin nå.
Vi skal til Syden om en uke også, så greit å få det fikset før vi drar, så ho slipper å ha vondt på ferie.

Zera skrev:
det er jo hovent og betent... hadde ringt tannlegen og krevd akutt time til henne i morgen! Gi henne noe smertelindrende ikveld om hu trenger det, og gi henne mat so hu slipper å tygge...

Hadde blitt tannlegen i morgen ja. Den ser veldig betent ut og trenger sikkert antibiotika. Du bør iallefall ikke rugge på den.

Ser ut som det er betent og rødt rundt tanna. Synes det er dårlig at dere måtte vente helt til onsdag. Ville ringt igjen eller prøvd en annen tannlege. Stakkars jenta di :(

Back
Topp