vond smak i munnen

katrinev

Glad i forumet
sliter så voldsomt med det. og tror det er mye den jeg blir kvalm av.
idag har jeg kjøpt vademekum får å kunne skylde regelmessig.
tyggis gjør liksom ikke helt susen.
noen andre sm plages som har noen tips som funker mer enn 10 min?

Jeg har det også, blir også kvalm av det [:'(]

Har desverre ingen tips, men må følge med på tråden itillfelle det kommer opp ett supert ett [:D]

jeg har ikke noen gode råd til deg men hvis du trur kvalmen gjør at du får dårlig smak, så hvorfor ikke prøve kvalme bånd på apotektet har ikke prøvd det selv men kjenner andre som sier det hjelper.

Huff, det sliter jeg med også... er en sånn olje-smak... Grusomt... Blir sikkelig kvalm av det [:'(][:'(] Mener at noen nevnte sånne love-hearts skulle hjelpe?

ORIGINAL: Trua88

jeg har ikke noen gode råd til deg men hvis du trur kvalmen gjør at du får dårlig smak, så hvorfor ikke prøve kvalme bånd på apotektet har ikke prøvd det selv men kjenner andre som sier det hjelper.

hatt på dem i 4 uker, hjelper ikke no tror jeg, men tørr ikke ta de av tilfelle jeg blir enda værre!
tror heller det er motsatt, at kvalmen kommer av den vonde smaken...

ORIGINAL: Kaspers mamma!

Huff, det sliter jeg med også... er en sånn olje-smak... Grusomt... Blir sikkelig kvalm av det [:'(][:'(] Mener at noen nevnte sånne love-hearts skulle hjelpe?

kan det hjelpe i mer enn 10 min da? :P kan da ikek spise lovehart hele dagen
nå tok ejg å skylte litt med listerine <3 deilgi emd god smak i munn assa <3 men spørs hvor lenge det varer... [:'(]

ORIGINAL: katrinev

ORIGINAL: Kaspers mamma!

kan det hjelpe i mer enn 10 min da? :P kan da ikek spise lovehart hele dagen
nå tok ejg å skylte litt med listerine <3 deilgi emd god smak i munn assa <3 men spørs hvor lenge det varer... [:'(]

Vet ikke, har ikke testet det ut selv... Men jeg håper noen andre har noen gode råd til oss... slitsomt å gå sånn.. Jeg føler at hele spiserøret er full av mat, som bare venter på å komme opp igjen hele dagen igjennom........

Ja det har jeg også, men har liksom ikke enkt på at det hadde med graviditeten å gjøre. Føler jeg må drikke hele tiden, for å skylle det bort.

har slik ekkel metall smak i munnen jeg :/ sikkert derfor jeg å driver å stapper i meg altmulig for å prøve bli kvitt den :/ men så fort jeg har spist eller drikkt så er det veldig fort tilbake :/ hurra for tannbørsten min :D hjelper på litt ^^

lurer på om det er noe på apoteket jeg som kan funke, noen sb24 eller sugetabletter eller noe. skal jammen se om ejg drar en tur å spørr imorra. holder jo på å bli gal... [&o]

jeghar hatt super vond smak i munnen..begynner å gå litt over nå..
men jeg fikk noen tyggiser fra apoteket som heter caroxin..er på boks...de hjelper endel...også melk(med oboy..liker ikke melk) hjalp!
ellers er det om å gjøre og finne de sukertøya som funker..her gikk det først i fisherman den grønne og deretter ricola..og litt grønn dent...
Har og gått til akupunktur for kvalmen og alt..og nå ser det ut til å bli mye bedre!!!!! Er å anbefales... funka etter 3 ganger der!! Totalt verdt det!

Sniker litt her jeg.. Hadde det jeg også.. Anbefaler tyrkis pepper og de hjerte snopene.. (Candy Hearts)... 

hvite prikker på mandlene hadde jeg for noen år siden, fikk feber og alt hver gang de dukket opp.
Fikk penecilin og måtte fjerne mandlene til slutt.
er ikke sikkert alle reagerer på de, men han sa jeg hadde kronisk halsbetennelse.
Det ble borte sammen med mandlene hvertfall..

Back
Topp