vond rygg

Charlotte_2

Betatt av forumet
jeg har såå grusomt vondt i rygg/nakke og skuldre...
er der konstant og aner ikke hva jeg skal gjøre... er det noen som har tips til dette...???
var hos kiropraktoren om mandagen og er skikkelig dårlig nå føler jeg [:(]
har bare lyst til å begrave meg under dyna, men har ei på 2.5år som krever sitt å da kan jeg jo ikke det.... [8|]

heeeelp anyone? [:-]

uff, jeg har også vondt, men tror nok ikke jeg har det så ille som deg.
Kiropraktor er mitt eneste tips.

Håper du blir bedre[;)]

Eg er og plaget med sinnsyke smerter i rygg og nakke! Eg tenker at fysioterapaut vil hjelpe! Sjøl så får eg daglig, kveldsmassasje av min samboer, hjelper mye på, klarer liksom å slappe mere av da!! [:D][8D]

Skulle tro det var meg som hadde skrevet. Har så vondt i ryggen, kan nesten ikke gå. Har en sønn på 17 måneder, som krever sitt. Ikke lett dette. Bruker 10 min for å komme meg ut på badet for å tisse. Rygg, nakke og skuldre!! :( Hva gjør man ???

Jeg har også vond rygg, men har mest vondt nedest.. Synes det hjelper å prøve å rusle å gå. Blir enda verre når jeg sitter og ligger for mye.. og så får jeg det når jeg er på handleturer..[8D]

ja takk for gode ord..

jeg ringte å hørte med kiropraktoren nå og hu trodde det mest sannsynlig at det var e reaksjon på behandlinga jeg fikk på mandag så da skulle jeg se det ann til i morra eller skulle jeg komme ned til henne i morra... huff
håper jeg er bedre til i morra... er ikke noe sæærlig behagelig detta...[:(]

får jo ikke tatt noe ibux heller og paracet funker ikke...
har en rispose jg pleier å varme mikroen og den hjelper litt ellers har jg en is-gele som hjelper litt den å, men ingen langtidsvirkning på de dessverre :-/

Back
Topp