Vond rygg

tingeling1

Forumet er livet
Jeg får så fort vondt i ryggen... Ikke i korsryggen der jeg trodde det var normalt å få vondt i svangerskapet, men lenger oppover. Musklene er helt såre og ømme, og de blir verre for hver dag på jobb. På fredag hadde jeg så vondt at jeg måtte grine, og brukte hele helga på å bli noenlunde bra igjen....[:(] Er det flere som har vondt oppover i ryggen? Smertene går også ut på framsiden, like under ribbeina.... Lurer på om jeg overanstrenger meg på jobb... Kan ikke gå, stå, sitte eller ligge for lenge av gangen.

Hei på deg [:)]

Uff, det er ikke godt å ha vondt i ryggen, men jeg også har det litt sånn i blandt og mn fysioterepaut har sagt at det er fordi jeg er stiv i ryggen. Så hun lærte meg å ta noen øvelser på å strekke ut ryggen, for eks. å krumme/svaie. Prøv det og se om det hjelper. Lykke til så mye [:D]

Takk for råd, skal prøve det! Er vel sikkert ikke så godt trent i ryggmuskulaturen....[&:]

Stakkars deg når du griner av det, for da er det skikkelig vondt. Du vet ikke om det her kan være en begynnelse til bekkenløsning?? At du også har vondt der og spenner deg for mye?? Det var nakken de trodde jeg sleit med men så fant de ut at det var bekkenløsningne som gjorde at jeg stramma hele ryggen og helt opp til nakken!

Back
Topp