Vond rygg

Lenva

Betatt av forumet
Noen andre som sliter med vond rygg, vondt i sia og vondt under puppene? Jeg sliter med å ha vondt spesielt på høyre side, antagelig pga høyre pupp er tyngre og større enn venstre. Jeg finner ingen gode sittestillinger og blir veldig sliten av det.

Noen som har tips til hva man kan gjøre?

Har termin 16 januar så begynner jo selvfølgelig å bli ganske fremtung nå.

Jeg var sykemeldt i en uke for jeg overbelasta det med mye jobbing (butikkjobb hvor jeg står og går hele tiden!). Tror jeg må til legen og få mer..er heøt ødelagt de få dagene jeg jobber.

Jeg jobber ikke, hjemmeværende med Jr på 1og halvt år, men han begynner i Bhg 2 nov, og driv å pusser opp hus atpåtil, men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, om jeh skal høre med lege om noe fysioterapi eller noe kanskje.

Jeg jobber ikke, hjemmeværende med Jr på 1og halvt år, men han begynner i Bhg 2 nov, og driv å pusser opp hus atpåtil, men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, om jeh skal høre med lege om noe fysioterapi eller noe kanskje.
Oppussing og en liten en er ikke lett! Vi har pussa opp mye selv, og er veldig glad for at vi er ferdig med det. Hør med legen! Jeg er førstegangs og har ikke så mange råd å gi dessverre :(

Hadde samme problem med Jr, bare at det var svakere og en plass i ryggen bare, nå er det overalt.. Tror jeg skal høre med legen ja, for er ikke godt å gå sånn, og må jeg gå sånn i tre mnd til så tror jeg at jeg blir gal! :P

Back
Topp