Vond rygg.

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Har den siste uka hatt veldig vond rygg. Er vondt bak på venstre side og ståler litt forover om dere skjønner, klarer knapt å bøye meg ned/rese meg opp. Har ikke hatt noe ryggplager i forbindelse med graviditet før så har null å sammenligne med, kan dette være begynnelsen på noe tro eller er dette bare "vanlig" ryggvondt?

Har den siste uka hatt veldig vond rygg. Er vondt bak på venstre side og ståler litt forover om dere skjønner, klarer knapt å bøye meg ned/rese meg opp. Har ikke hatt noe ryggplager i forbindelse med graviditet før så har null å sammenligne med, kan dette være begynnelsen på noe tro eller er dette bare "vanlig" ryggvondt?
Au! Hørtes ikke godt ut! Jeg aner ikke. Kanskje en nerve i klem?

Au! Hørtes ikke godt ut! Jeg aner ikke. Kanskje en nerve i klem?

Kjenner det sitter langt inne å dra til lege, har klart meg på jobb igjennom kvalme og oppkast så frykter hun ønsker å sykemelde meg om ryggen svikter også. Har en "svangerskap er ingen sykdom sjef" så sykemelding hadde blitt meget upopulært...

Kjenner det sitter langt inne å dra til lege, har klart meg på jobb igjennom kvalme og oppkast så frykter hun ønsker å sykemelde meg om ryggen svikter også. Har en "svangerskap er ingen sykdom sjef" så sykemelding hadde blitt meget upopulært...
Kjenner på det sammen selv ift bekkenet, selvom sjefen min er rak motsetning! Men du burde nok ta en tur til legen å få sjekket det opp. Vi skal ha ryggen hele livet vettu ❤️

Kan være bekkenet ditt. Låser det seg så kan det kjennes ut som ryggsmerter. Ta deg en tur til Kiropraktor. Om ikke det er bekkenet så kan han jo også ordne ryggen :)

Kan være bekkenet ditt. Låser det seg så kan det kjennes ut som ryggsmerter. Ta deg en tur til Kiropraktor. Om ikke det er bekkenet så kan han jo også ordne ryggen :)

Får da virkelig ikke håpe det er bekkenet. Er ihverfall utrolig vondt. Skal jeg plukke opp noe på gulvet er det bare å bøye knærne og rette ryggen. Håper virkelig jeg klarer jobb i morgen.

Får da virkelig ikke håpe det er bekkenet. Er ihverfall utrolig vondt. Skal jeg plukke opp noe på gulvet er det bare å bøye knærne og rette ryggen. Håper virkelig jeg klarer jobb i morgen.
Uff :( uansett hva det er så er det sikkert best å ringe kiropraktoren så du kan få orden på det:)

Jeg har hatt litt ryggvobdt, men det er pga plutselig inaktivitet :/, er så travel hverdag med to barn og jobb og etc:/

Så no har eg begynt å gå en liten tur hverdag, så får vi se om det kommer seg:)

jeg har også vondt rygg. Får vondt når jeg går tur eller sitter. Men er nok bare dårlig holdning for min del. vet det kommer seg om jeg skjerper meg og begynner å trene.
Jeg hadde sykt vondt i bekkenet etter jeg fikk førstemann, det som hjalp var faktisk noen spinning timer. Men kanskje ikke riktig tidspunkt å starte nå?
Ta deg en tur til lege eller kiropraktor.

Back
Topp