Vond rygg!

Ecinnaj

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Flere som sliter med vond rygg?

Har kjemepevondt i korsryggen :(
Hadde ikke vondt i ryggen forje gang, så dette var nytt for meg :)

sendt fra Note 3 - sengekos
 
Jeg er gravid for første gang,8+2. Og har allerede slitt en del med korsryggen en god stund. så blir spennende å se hvordan dette utarter seg videre i svangerskapet :) Får prøve å gå litt turer jevnlig så kanskje det går strålende :)
 
Eg har skade i korsryggen fra da eg hva lita å datt av hesteryggen å ble nedtrampa, så dette har våre ekstremt på slutten av mine tidligere svangerskap, men denne gangen merker jeg det tidlig. Tror eg har hat vondt der nå i hvartfall 1 ukes tid. :/
 
Denne uka har jeg slitt mer og mer med ryggen. Har vært på handletur idag og måtte slenge meg ned på sofaen etterpå fordi korsryggen var så vond. Jeg hadde bekkenløsning forrige graviditet, så jeg er ikke overrasket, kun over at det var grådig tidlig. Jeg er 8+2 idag.

Om jeg blir sjukemeldt før sommeren kommer styreren i barnehagen jeg jobber i til å bli gal... :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg får veldig fort vondt i korsryggen. Hvis jeg gjør husarbeid f.eks. Får også sånne smerter nedover i bena, så det er nok noe bekkenløsning på gang tenker jeg, men selv med alle plagene koser jeg meg som gravid :):) Det kan nok være lurt å ta det opp med legen slik at man kan få behandling så det ikke blir verre :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp