Vond rygg!?

Zmula

Andre møte med forumet
Er det flere enn meg som har vondt i korsryggen?
Har vært hos kiropraktor 2 ganger med bare 2 dagers mellomrom, men det ser ikke ut til å hjelpe, så jeg begynner å frykte det værste.... :( 

Har stikkende smerte nederst i korsryggen å så går det nedover bena.
Kan av og til kjenne at det "lugger" i leggen....
Syns det er helt forferdelig hvis jeg skal bli plaget allerede nå=(  
Har en jobb der jeg sitter hele dagen, noe som selvfølgelig ikke er heeeeelt bra, men prøver å bevege meg litt ila dagen..... 

Jeg får vondt i korsryggen (med stråling ut i rompeballen) om jeg har vært mye aktiv den dagen. 

Når jeg er på jobb i barnehagen feks kan du banne på at jeg har vondt ett par dager etterpå. Tror ikke det er helt gunstig for meg å krabbe rundt på gulvet med ungene, hehe ;-)

Desverre så trenger jeg ikke være aktiv før jeg får vondt.. Våkner med vondt i ryggen... hvis jeg sitter heeeelt i ro, så gjør det ikke vondt, men med en gang jeg rører på meg så stråler det....=( 

Utrolig kjipt å skal bli plaget allerede nå... Jeg hadde håpet på et problemfritt svangerskap som sist, men hvem håper vel ikke på det ;)

Jeg har vondt på ene siden, nesten på baken- og i skambenet ! Tidvis stråling nedover ene foten og ut i hoften. Slet ikke veldig med bekkenet sist, så vet ikke men regner gjerne med det er bekkenet som tuller seg:/

Back
Topp