Vond rygg

InisNaGall

Blir kjent med forumet
Sliter med vond rygg om dagen. Har gått ned til 60 % jobbing denne uka, men syns ikke det har hjulpet meg så mye. I jobben står jeg hele dagen, og det gjør veldig vondt i korsryggen. Med en time eller to hvile på soffa'n blir det bedre, men blir vondt igjen hvis jeg står over lenger tid. Noen flere som sliter med det?
 
Ja, sliter med det! Startet med korsryggen før det ble bekkenløsning. Men nå føler jeg det er vondt uansett hva jeg gjør - bøyer jeg meg, vondt. Løfter jeg noe, vondt. Sitter jeg oppreist med rett rygg, vondt. Ligger jeg, vondt. Blablabla. :p
 
prøv fysio=) det kan kanskje hjelpe!
 


*emmami* og jenta* skrev:
prøv fysio=) det kan kanskje hjelpe!


Enig med denne. Hadde litt ryggproblemer, men er blitt så mye bedre etter å begynt hos fysioterapeuten. Hjelper meg å bli mer oppmerksom på hvordan jeg bruker kroppen iløpet av dagen. Viktig med riktig holdning selv om magen begynner å bli stor og tung!:)
 
Hadde veldig vondt i ryggen. Jobber 100% og har sittejobb, er ikke akkurat drømmen for ryggen det heller. Gikk til kiropraktor og det hjalp veldig, men kjenner uansett at 8 timer på jobb er slit for ryggen nå, uansett om jeg prøver å reise meg og gå litt ofte.
 
Eg slite og me vondt i korsryggen
ikke litt behagelig ein gang!
kjenne d kjempe godt når eg har hatt ein dag på jobb (jobbe i barnehage)
 
Back
Topp