Vond rygg og løper på do

L

Lykkeliten2019

Guest
Flere som er plaget med ryggen. Som også har et press foran som trykker så man må tisse når så fort man beveger på seg.
 
Last edited by a moderator:
Vondt i ryggen særlig når jeg har gjort mye, men merker ikke noe til det andre du beskriver ☺️ Kjent det sånn lenge?
 
Ikke ryggvondt, men syns jeg har et press/følelse av stramming helt nederst i magen fra tid til annen. Blir ikke helt hardt så usikker på om det er kynnere eller noe annet bare. Er førstegangs så er mye man ikke er 100% sikker på hva er hele tiden. Noen ganger må jeg på do når jeg reiser meg og det er sånn, andre ganger går det greit.
 
Ikke ryggvondt, men syns jeg har et press/følelse av stramming helt nederst i magen fra tid til annen. Blir ikke helt hardt så usikker på om det er kynnere eller noe annet bare. Er førstegangs så er mye man ikke er 100% sikker på hva er hele tiden. Noen ganger må jeg på do når jeg reiser meg og det er sånn, andre ganger går det greit.

Tror det er nedpress, siden det bare er nederst i magen. :)
 
Tror det er nedpress, siden det bare er nederst i magen. :)

Er det det som er nedpress...hmmm...kjennes ikke ut som noe som presser ned inni/oppi underlivet, hvis du skjønner hva jeg mener. Mer som en svak magekrampe der jeg kjente murringer i begynnelsen. Hadde bare sett for meg at nedpress skulle kjennes annerledes ut, men som sagt så er jeg jo førstegangs så jeg aner jo egentlig ikke...hehe
 
Er det det som er nedpress...hmmm...kjennes ikke ut som noe som presser ned inni/oppi underlivet, hvis du skjønner hva jeg mener. Mer som en svak magekrampe der jeg kjente murringer i begynnelsen. Hadde bare sett for meg at nedpress skulle kjennes annerledes ut, men som sagt så er jeg jo førstegangs så jeg aner jo egentlig ikke...hehe

Er litt vanskelig å si altså. Jeg hadde hverken nedpress eller kynnere med førstemann. Ikke som jeg kunne kjenne da.

Har kun hatt et par tydelige kynnere denne gangen, men veldig mye nedpress. Nederste del av magen blir tung, liksom. Føles sånn ihvertfall. :p Vanskelig å forklare. Var ihvertfall ikke noe tvil om at kynnerene faktisk var kynnere.

Er mye som strekke og vokser og greier og greier, så kan jo være hva som helst du føler egentlig.
 
Jeg hadde mye nedpress den siste tiden med første.
Det kjentes ut som noe skulle falle ut nedentil hele tiden. Tenker stramming nederst på magen også kan ha med kynnere å gjøre.
Nedpress er forresten vanlig mot slutten.
Heldigvis ikke kjent enda :p
 
Back
Topp